וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיית הפייסבוק" שארגן בת מצווה לילדה מאשקלון: "היא לא מעכלת"

יוסי פרטוק, ממארגני בת המצווה לילדה מעוטת יכולת באשקלון, סיפר בראיון לאולפן וואלה!NEWS: "דקות אחרי פרסום הפוסט בפייסבוק הגיעו 1,800 איש להגיד מזל טוב, היא בכתה"

עריכה: ניר חן

יוסי פרטוק ממארגני בת המצווה באשקלון אמש (יום שני) סיפר בראשון לאולפן וואלה!NEWS כי הוא נחשף לסיפורה של הילדה שמעולם לא חגגה אפילו יום הולדת ואין למשפחתה אמצעים לחגוג לה בת מצווה באמצעות הודעת וואטסאפ. לדבריו, המארגנים גייסו כסף והפיקו את בת המצווה באולם אירועים. נכון לשעה 21:30 הגיעו לאולם האירועים רק כמאה וחמישים איש, מתוכם חמישים בני משפחה והיתר מתנדבים. בעקבות הנוכחות הדלילה הפיצו כמה ממשתתפי האירוע פוסט וקראו לאנשים להגיע. פרטוק סיפר כי תוך דקות מרגע פרסום הפוסט הגיעו לאולם האירועים באשקלון עשרות אנשים שהרגישו צורך להשתתף ולשמח את הילדה, במקום נוצרו פקקים ועומסים מכל האנשים שגרים באזור ומאוחר יותר הגיעו גם ממקומות מרוחקים יותר.

הוא סיפר כי הילדה התרגשה עד דמעות מהמחווה: מכמות האנשים שהגיעו, מהעובדה שחבריה לכיתה הגיעו וגם ואביה, שאותו היא לא פגשה שלוש שנים, הגיע לאירוע בעקבות אותו פוסט. פרטוק סיפר כי כי כל אותם מאות אנשים שהגיעו בעקבות הפוסט הגיעו לשמח את הילדה: חיילות מכיפת ברזל, לוחמי מג"ב וגם אישה מבוגרת שהגיעה באוטובוס ואספה מנוסעיה האוטובוס הזרים שמונה מאות שקלים מתנה. פרטוק ציין, כי גם היום, יממה אחרי האירוע, פונים אליו אנשים ומבקשים לסייע לילדה, להעביר לה כספים, לקנות עבורה ציוד לבית הספר וכו'. "אפילו אני התרגשתי מהאירוע הזה. להערכתי הגיעו 1,800 איש, כולם רק רצו להגיד לה מזל טוב, לרקוד ולשמח אותה. הילדה לא מעכלת".

פרטוק סיפר כי בעקבות הצלחת האירוע, החליטה קבוצת המתנדבים שהפיקה אותו להמשיך ולפעול יחד למען אנשים שיזקקו לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully