וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: סוהר העביר לאסירים אלכוהול וסרטי פורנו תמורת שוחד

6.7.2015 / 18:52

גרשון בר זיו, סוהר בכלא "אשל", מואשם שתמורת אלפי שקלים העביר טלפונים, ציוד ואוכל לאסירים, בהם רוצחו של דרק רוט. הוא נהג להיפגש עם קרובי האסירים מחוץ לכתלי הכלא, ומהם קיבל שקיות עם חפצים

צילום: משטרת ישראל, עריכה: מתן חדד, קריינות: אביב אברמוביץ'

(בחודש מרץ: סוכלה הברחת סמאטפונים לאסירים ביטחוניים בישראל)

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד גרשון בר זיו, סוהר בכלא "אשל". לפי האישום, תמורת שוחד אלפי שקלים, הוא העביר לכמה אסירים מכשירים סלולריים, אביזרים לסלולרי, משקאות אלכוהוליים, פרטי לבוש, סרטי פורנו ואפילו מזון. בין האסירים המעורבים בפרשה גם משה בן אבגי - רוצחו של נהג המונית דרק רוט.

על פי האישום, בר זיו יצר קשר עם כל אחד מהאסירים בנפרד, והם הציעו לו שוחד כספי תמורת ההעברה הבלתי-חוקית. בשורת מקרים הוא נפגש עם אנשים המקורבים לאסירים מחוץ לכתלי הכלא, קיבל מהם שקיות עם חפצים, ואז החדירם לבית הסוהר. נגד האסירים חגי זגורי ושלומי עיאש הוגש אישום בגין מתן שוחד לעובד ציבור, קשירת קשר לפשע ועוד. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.

מהאישום נגד בן אבגי עולה כי בתחילת חודש יוני הוא פנה לסוהר בכלא והציע לשלם לו כסף בתמורה לכך שיאות להעביר לו חפצים לתא. במשך ארבע פעמים לפחות עד סוף 2014, "החדיר הנאשם עבור בן אבגי שקית ובתוכה חפצים שונים, בין היתר, דברי מאכל, פרטי לבוש שונים, נעליים, ודיסקים", נכתב באישום.

לפי האישום, בכל אחת מאותן פעמים בר זיו נפגש עם שולי שגיא, אמו של בן אגבי, באור יהודה, בסמוך למסעדת "סעיד". שם הוא קיבל מידיה את השקית ובתוכה החפצים. בנוסף, הוא קיבל ממנה סכומים שנעו בין 400 ל-600 שקלים עבור המשלוח. אחרי שקיבל את השקית הוא הכניס אותה אל משרד הסמל אשר באגף 4 בכלא "אשל", שם הסתירה מאחורי דלת הכניסה למשרד, עד שבן אבגי הגיע ולקח אותה.

רוצחו של נהג המונית דרק רוט הוסגר לישראל. חטיבת דובר המשטרה
בן אבגי, בירוק/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully