וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: באמצע הטקס החגיגי בסין - הבמה קרסה

6.7.2015 / 16:05

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

למרות הניצחון הסוחף של ממשלת יוון במשאל העם, הודיע הבוקר שר האוצר יאניס ורופאקיס על התפטרותו. זאת לאור יחסיו הרעועים עם גוש האירו, שהקשו על הדיונים והיוו מכשול בדרך להסכם על הסדר החוב של יוון. בבורסות העולם נרשמו ירידות שערים והאירו נחלש.

בניגריה, שני פיגועי התאבדות בעיר ג'וס במרכז המדינה הובילו למותם של לפחות 44 בני אדם. ארגון הטרור בוקו חראם שמסונף למדינה האיסלאמית עומד מאחורי הפיגועים שבוצעו במסעדה ובמסגד. בסדרת פיגועים של בוקו חראם, נרצחו בניגריה יותר מ-250 בני אדם רק בשבוע האחרון.

שיחות הגרעין בין שש המעצמות לאיראן עומדות לפני הכרעה. סין קראה היום לארצות הברית ולאיראן לפעול במהרה כדי להגיע להסכם, ובגרמניה טוענים שהפערים בין הצדדים אינם גדולים. תאריך היעד לשיחות הוא מחר.

ובסרטון הזה שמגיע מסין נראית מקהלת סטודנטים שהופיעה בשיר מלחמה חגיגי לציון 70 שנה להתנגדות מול יפן בזמן מלחמת העולם השנייה. אלא שבאמצע השיר הבמה קרסה, ויותר מ-30 סטודנטים צנחו לרצפה. למרבה המזל, הם לא נפגעו.

ומעט ממזג האוויר בעולם: גל חום חריג נוסף עומד להכות בבריטניה. החזאים מעריכים כי בהמשך החודש צפויות הטמפרטורות לטפס ל-39 מעלות – שיא בממלכה הקרירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully