וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצצה כבדה על "בירת" דאעש: 22 הרוגים בתקיפת ארה"ב בא-רקה

כוחות הקואליציה הבינלאומית ביצעו מתקפה נרחבת על יעדים במעוז הארגון שבמזרח סוריה. לדברי הארגון הסורי לזכויות אדם, בין ההרוגים גם שישה אזרחים, בהם ילד. "המתקפה תפגע ביכולת התנועה של הטרוריסטים"

יוטיוב

22 בני אדם נהרגו בתקיפות כחות הקואליציה הבינלאומית בעיר א-רקה שבמזרח סוריה, שנחשבת לבירת ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) – כך דיווח היום (ראשון) הארגון הסורי לזכויות אדם. לפי הדיווח, בין ההרוגים היו שישה אזרחים, בהם ילד אחד, והיתר היו לוחמי דאעש. הארגון, שמקום מושבו בלונדון, עוד דיווח כי עשרות בני אדם נוספים נפצעו.

מהקואליציה הבינלאומית, שבראשה עומדת ארצות הברית, נמסר כי "המתקפה הגדולה הלילה בוצעה במטרה למנוע מדאעש את היכולת להעביר כוחות ברחבי סוריה ולתוך עיראק". דובר הקואליציה, סגן אלוף תומאס גילרן, הוסיף עוד כי "זאת הייתה אחת ההפצצות הכבדות ביותר שביצענו עד כה בסוריה ותהיה לה השפעה על היכולת של דאעש לנוע מא-רקה".

עוד נמסר כי במהלך הפשיטות האוויריות הושמדו מבנים של הארגון וכן נתיבי אספקה. "ההתקפות פגעו בצורה קשה ביכולת התנועה של ארגון הטרור". ארצות הברית החלה להפציץ יעדים של הארגון בסוריה מאז חודש ספטמבר האחרון, חודש אחרי שהמבצע יצא לדרך בעיראק השכנה.

אתמול פרסם הארגון תיעוד מהעיר תדמור, שבמרז המדינה, ובו נראית הוצאתם להורג של 25 חיילים מצבא אסד, שנפלו בשבי עם כיבוש העיר בחודש מאי. החיילים נורו לראשם בידי ילדים וצעירים הלוחמים בשורות דאעש על במת האמפיתיאטרון בעתיקות של תדמור.

לקריאה נוספת על דאעש
תיעוד: לוחמי דאעש מוציאים להורג עשרות חיילי צבא אסד בתדמור
"נסיך המחבלים המתאבדים" של דאעש חוסל בתקיפה אמריקנית

הוצאה להורג של חיילים של צבא אסד בידי דאעש בעיר תדמור, סוריה, מאי 2015. טוויטר, צילום מסך
ההוצאה להורג בתדמור/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully