וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא בעלות הנתיב המהיר: 105 שקלים לנסיעה לתל אביב

2.7.2015 / 16:45

על השלט בכניסה לנתיב המוביל מנתב"ג למחלף קיבוץ גלויות הופיע היום המחיר הגבוה ביותר מאז פתיחתו ב-2011. עד היום הייתה תקרת המחיר 97 שקלים. הנהגים נדהמו: "זו פשוט שערורייה"

נהגים שנסעו הבוקר (חמישי) בסמוך לשלט המחירון בכניסה לנתיב המהיר נדהמו לראות את המחיר שיידרשו לשלם כדי לחסוך מעצמם את הפקקים של הבוקר בכניסה לתל אביב – 105 שקלים. מדובר בשיא בעלות הנסיעה בנתיב, המוביל מנתב"ג למחלף קיבוץ גלויות, מאז החל את פעולתו ב-2011.

מחיר הנסיעה בנתיב הוא דינמי, והוא משתנה בהתאם לעומס התנועה. מחיר המינימום בשעות שבהן אין פקקי תנועה הוא שבעה שקלים, ואילו תקרת המחיר הייתה עד היום 97 שקלים. עם זאת, התקנות מאפשרות לחברת "שפיר הנדסה", האחראית להפעלת הנתיב, להעלות את המחיר עד 107 שקלים. "לא ייאמן שכדי להיכנס לתל אביב צריך לשלם כאלה מחירים, זו פשוט שערורייה", אמר אחד הנוסעים.

עוד חדשות:
המתלוננת נגד הרב מצפת: "ביקש להיפגש כדי לנקות אותי"
26 פיגועים ו-12 הרוגים: מפת אירועי הטרור בשנה האחרונה
"עופי לי מהעיניים": רולנדה שגרן נקלעה לוויכוח קולני ברכבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחיר החדש מתנוסס מעל הנתיב המהיר, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי אתר החברה, הנתיב המהיר לתל אביב, המקביל לכביש 1 ואורכו כ-13 קילומטרים, נבנה על מנת לתת עדיפות לתחבורה ציבורית ולכלי רכב רבי תפוסה בכניסה לתל אביב, ולייעל את הנסיעה ב-7.5 דקות מנתב"ג ועד לנתיבי איילון. עם פתיחת הנתיב היה צפי לאלפי כלי רכב ביום שישתמשו בשירותיו, אך ככל הנראה המספרים עלו על הצפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully