וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עופי לי מהעיניים": רולנדה שגרן נקלעה לוויכוח קולני ברכבת

2.7.2015 / 16:30

השחקנית והקומיקאית רכשה כרטיסים לקרון השקט, שבו אסור לנהל שיחות טלפון. אלא שהנוסע שחלק עמה את הקרון התעקש לדבר, וההערה שלה אליו התלקחה במהירות לוויכוח בצעקות ובקללות. צפו

צילום: גל שלו, עריכה: יאיר דניאל

השחקנית והקומיקאית הישראלית רולנדה שגרן, תועדה מתעמתת עם נוסע ברכבת שמדבר בטלפון הנייד שלו במקום שבו הדבר אסור. בסרטון שהגיע לידי וואלה!NEWS, נראה כי בין השניים מתלקח ויכוח קולני עם לא מעט קללות מצד הנוסע, לאחר שהאחרון סירב לנתק את שיחתו ולקיים אותה בקרון אחר. הסרטון מגיע לאחר קמפיין שהשיקה רכבת ישראל להעלאת המודעות להתנהגות נאותה עבור שיפור חווית הנוסע, בעלות של שני מיליון שקלים.

שגרן: בוודאי שאתה תשים קצוץ עליי, אני רואה. אתה לא תוכל לדבר פה בטלפון.

הנוסע: אם לא היית אישה...

שגרן: נכון, אני אישה, ואתה לא יכול להרביץ לי. אתה לא יכול לדבר פה בטלפון, זה קרון בלי טלפון. קרון בלי טלפונים, בשבילי עשו אותו.

הנוסע: לכי תזדייני לי מהעיניים. סעי כבר, כוס ראבק ערס, תסעי כבר.

שגרן: לא, אני לא אתן לך לדבר בטלפון. פרנציפ. אתה עושה לי פרנציפ - אני עושה לך פרנציפ.

הנוסע: אני שם עלייך זין.

שגרן: אני יודעת שאתה שם זין עליי. אם לא היית שם זין, היית קם ומדבר בקרון אחר.

הנוסע: אז שתדעי שאני שם זין גדול. סעי, עופי לי מהעיניים.

תיעוד: רולנדה שגרן מתעמתת עם נוסע ברכבת. תמונות גולשים
המהומה בקרון/תמונות גולשים

"זה היה קרון שמור, קרון שלא מדברים בו בניידים", אמרה שגרן. "אנשים משלמים כסף כדי שהם יוכלו לשבת בשקט, אנשים שלא יכולים לסבול. אני ביקשתי ממנו להפסיק לדבר, והוא התחיל לקלל ולדבר לא יפה. הוא דיבר נוראי". לדבריה, הוויכוח שלה איתו לא היה תוצאה של זעם, אלא בשליטה. "יש חוקים שצריך לשמור עליהם, הוא לא יכול לדבר בקולי קולות כשאין ניידים, ושלא יהיה אכפת לו מאף אחד. צעקתי עליו בחזרה כדי שהוא לא יוכל לדבר, זה הכול. זה היה מאוד בשליטה, זה לא היה משהו שעשיתי מתוך כעס או התפרצות", אמרה. "לא כל אחד יכול לעשות את מה שהוא רוצה בארץ הזאת. לא יהיה כזה דבר. יש חוקים, וצריך לכבד אותם".

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "אנו עושים כל מאמץ להעניק את השירות האיכותי ביותר לנוסעינו, ובכלל זה הגדרנו קרון שמור שבו לא משוחחים בטלפון. לקרון זה ביקוש גדול בקרב לקוחותינו. צפינו בסרטון המראה התנהגות לא נימוסית מצד הנוסע כלפי שכנתו לנסיעה בצער. אנו מבקשים מכל לקוחותינו לנהוג בנימוס, לכבד את שאר הנוסעים ולשמור על כללי הנסיעה ברכבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully