וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודעות בצפון תל אביב: "שימו לב, באזור מתגורר פדופיל"

30.6.2015 / 22:21

אדריאן שוורץ שהורשע באונס ילדה ב-1991 השתחרר מהכלא לאחר שסיים לרצות את עונשו ועבר להתגורר בתל אביב. ההורים המודאגים בשכונה שבה הוא גר תלו מודעות המזהירות מפניו. שוורץ: "הכל שקרים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בן 70, מתוחכם, ערמומי ומסוכן". המודעות שנתלו ברחובות הצפון הישן בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחרונה נתלו בגינות ציבוריות באזור הצפון הישן בתל אביב מודעות המזהירות את ההורים המתגוררים באזור מפני תושב השכונה, הפדופיל המורשע אדריאן שוורץ. בשלטים מזהירים תולי המודעות כי הוא "אינו מטופל" וכי "קיים חשש שיחזור לסורו".

שוורץ הוא אכן פדופיל מורשע. הוא נידון ב-1969 ל-14 שנות מאסר, לאחר שהורשע בעבירות מין ובהן אונס. הוא ריצה תשע שנים בכלא, ושוחרר ב-1978 לאחר שנוכה שליש ממאסרו. בשנת 1991 הורשע שוורץ בשנית בבית המשפט המחוזי בתל אביב בביצוע שני מעשי אונס, ונידון ל-25 שנות מאסר בפועל.

עוד בוואלה!NEWS
תלונה: עורכת דין מאזור חיפה מדגמנת בעירום באתר פורנו
רבנים בצפת הרחיקו רב מוכר בשל "מעשים מיניים"
חשד: מקורביו של עבריין במאסר סחטו באיומים בעל חוב

גן ציבורי ברחוב ויצמן בחולון, אפריל 2015. ברני ארדוב
נאסר עליו לשהות בקרבת מקומות שבהם נמצאים קטינים. גינה ציבורית בחולון/ברני ארדוב

שוורץ ערער לבית המשפט העליון וזוכה ב-1997 מאחד מסעיפי האישום. בעקבות הזיכוי הופחת עונשו ל-20 שנות מאסר. האישום שבו הורשע שוורץ היה אונס של ילדה בת עשר שאותה פגש ברחוב בירושלים. שוורץ נתקל בילדה בדרכה לביתה ולאחר שניגש אליה ופיתה אותה, הוביל אותה למרתף ושם ביצע בה את זממו.

ב-2010 שוחרר שוורץ ממאסר בתנאים מגבילים. בית המשפט קבע כי הוא ישהה במעצר בית לילי החל מהשעה 21:00 ונאסר עליו לשהות בקרבת בתי ספר, מתנ"סים או מקומות שבהם נמצאים קטינים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"באו במיוחד להשיג תמונה שלי עם ילדה"

אחרי שחרורו מהכלא עבר שוורץ להתגורר בצפון הישן של תל אביב. אך נראה כי הורים לילדים באזור אינם מוכנים לקבל את הפדופיל המשתקם. "אזהרה חמורה להורים ולילדים! שימו לב, באזור מתגורר פדופיל!", נכתב בשלטים שנתלו באזור.

"בן 70, מתוחכם, ערמומי ומסוכן. ישב בכלא 29 שנה. אינו מטופל. קיים חשש שיחזור לסורו", מתארים ומאבחנים כותבי המודעה. "שיטת הפיתוי: מתיידד עם הורים וילדיהם, בין היתר באמצעות כלבתו הקטנה. פקחו עיניים ושמרו מרחק! אם ראיתם אותו משוחח עם ילד/ילדה דווחו מיד למוקד 100", מבקשים הכותבים.

"מה שעשו לי זה רצח אופי ציבורי, בשקרים מוכחים", אמר שוורץ בתגובה לפרסום המודעות. "הגשנו תלונה למשטרה נגד השלטים האלה ונגד מי שמפיץ את השקרים האלה". לדבריו, כל הסיפור התחיל בכך שניגש אליו אב עם בתו, ושאל אם הילדה יכולה ללטף את הכלבה שלו. "הציגו זאת כאילו אני ניגשתי לבד ועשו עלי עליהום. מרוב להיטות, פרסמו סרטון שמראה שליד הילדה נמצא איש ששומעים את קולו. זה מוכיח שהאיש הזה בא במיוחד להשיג תמונה שלי עם ילדה". שוורץ אמר שמאז שחרורו מהכלא הוא נמצא תחת פיקוח של יחידת צור של השב"ס. "המשפט שלי עדיין מתנהל ואני טוען שישבתי בכלא 20 שנה לחינם. יש כנראה צד אינטרסנטי שרוצה להשפיע על השופטים", טען שוורץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully