וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מקורביו של עבריין במאסר סחטו באיומים בעל חוב

30.6.2015 / 13:02

דודו אמויאל, אסיר בן 33, חשוד שהפעיל את מקורביו על מנת לתקוף אדם שהיה חייב לו 160 אלף שקלים. לפי החשד, הם הזמינו אותו לבית ברחובות ותקפו אותו בסכין

תא כלא. ShutterStock
"האלימות תמה רק כשהחייב הפנה אותם לאדם ששילם חלק מהחוב". חשד שאמויאל פעל מהכלא/ShutterStock

פרשת סחיטה בכוח ובאיומים מתוך כותלי הכלא הגיעה לסיומה כאשר היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז מרכז של המשטרה הודיעה בתום חקירתה כי על פי החשד, העבריין דודו אמויאל הפעיל את מקורביו מחוץ לכלא בזמן שהיה אסיר על מנת לתקוף אדם שהיה חייב לו כסף.

בחודש האחרון בתום חקירה סמויה, אותרו המעורבים ונעצרו לחקירה על ידי חוקרי מחלק פשיעה בפיקוד רב-פקד ענת קצב, ומעצרם הוארך מעת לעת. היום (שלישי) הם צפויים להגיע לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

החקירה נפתחה בעקבות פעילות מודיעינית מורכבת של הימ"ר, שממנה עלה החשד כי בחודש ספטמבר האחרון דודו אמויאל, תושב ראשון לציון בן 33 שהיה אסיר באותה עת, הוביל מהלך של סחיטה באיומים תוך הפעלת אלימות קשה באמצעות מקורביו מחוץ לכלא.

עוד בוואלה!NEWS:
התפתחות דרמטית בפרשת האיומים על ראש העיר אשקלון
גורמים בפיקוד המרכז: "ייתכן שתשתית טרור אחראית לפיגוע בבנימין"
לראשונה: לוחמי דאעש ערפו את ראשיהן של שתי נשים בסוריה

"הזמינו את החייב לבית ברחובות, כלאו אותו והיכו אותו"

על פי החשד, אדם שהיה מקורב בעבר לאמויאל היה חייב לו 160 אלף שקל. עקב כך, מקורבים של אמויאל הלכו לביתו של המקורב כדי לגבות את הכסף. בין מקורביו של אמויאל שהיו אמונים על הגבייה, אלכסנדר "שבליק" אורלזין בן 26, סער מרגוליס בן 29 ואלהן נגוסה בן 25 תושבי רחובות.

ככל הנראה, שלושת החשודים ואמויאל הזמינו את החייב לבית ברחובות, כלאו אותו והחלו להכות אותו, בין היתר באמצעות מכות סכין על ראשו. אך על פי החשד, מסע האלימות והאיומים לא הסתיים עד שהחייב הפנה את החשודים לאדם שמקורב לו שמסר לידיהם חלק מהחוב.

במהלך הדיון שיתקיים היום תוגש נגד הארבעה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. הארבעה יואשמו בעבירות של כליאת שווא, סחיטה בכוח, חבלה חמורה וקשירת קשר לפשע.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully