וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות דרמטית בפרשת האיומים על ראש העיר אשקלון

30.6.2015 / 11:56

המשטרה הגיעה לפריצת דרך בחקירת האיומים שבגינם הוצמדו לאיתמר שמעוני מאבטחים והצתת קיוסקים של העירייה בחוף הים שנקשרה לארגונו של העבריין שלום דומרני. שלושה חשודים יובאו להארכת מעצר

צילום: דוברות משטרת ישראל, בן צ'פרק, עריכה: יאיר דניאל

התפתחות דרמטית בפרשת האיומים על ראש העיר אשקלון ובחקירת ההצתה בחוף הים בעיר: חוקרי ימ"ר לכיש הגיע בימים האחרונים לפריצת דרך בחקירת המקרים המקושרים לארגונו של העבריין שלום דומראני. בשבוע שעבר נעצרו שלושה מתושבי העיר, שחלקם חשודים בחברות בארגונו של העבריין בחשד ששרפו בית קפה בחוף הים לפני כחודש וחצי. היום (שלישי) הם יובאו להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום באשקלון.

מיד לאחר הצתת קיוסק בבעלות העירייה בחוף העיר החליט מפקד ימ"ר לכיש סגן ניצב יגאל קליימיאן להקצות לטובת החקירה משאבים רבים. שלושת החשודים נקשרו לפגיעה בנכסי העירייה וכן לאיומים על ראש העיר איתמר שמעוני, שבגינם הוצמדה לו אבטחה.

עו"ד עמית ויצמן, המייצג את אחד החשודים בפרשה, אמר כי "החשוד שאותו אני מייצג אינו קשור לפרשה. אני סבור שהוא ישוחרר בקרוב" .

מזנונים שנשרפו במסגרת סיכסוך לכאורה בין ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני לארגון של שלום דומרני, מאי 2015. דוברות עירית אשקלון,
המזנון שנשרף בחוף הים באשקלון בחודש שעבר/דוברות עירית אשקלון

שלושת החשודים נעצרו בשבוע שעבר בתום פעילות סמויה ומפקד מרחב לכיש, ניצב-משנה אלי כזרי, התייחס לאירוע ואמר: "גורמים עבריינים רוצים להשתלט על העסקים בחופי אשקלון ויש להם כוונה להיכנס ללא מעט תחומים, בהם חופי הים. לאור כוונות אלו ולאור חומרת המעשים ודמויות העברייניות המעורבות, טופל התיק ביחידה המרכזית של מרחב לכיש. לא חסכנו באמצעים ובכוח אדם על מנת לפענח אירוע חמור זה ולהגיע לחשודים. מאמצי החקירה נתנו פרי והיום יובאו החשודים לבית משפט להארכת מעצרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully