וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הבן שנאשם ברצח אביו סוחב את גופתו המגולגלת בשמיכה

30.6.2015 / 19:57

מצלמות אבטחה ליד תחנת "ההגנה" בתל אביב תיעדו את טימור פוטפוב, המואשם ברצח אביו, כשהוא גורר את הגופה. המשטרה אף איתרה צילומים מחנות מכולת, שאליה הגיע לפני הרצח ושם רכש כפפות וניילונים

צילום: דוד קורן, מצלמות אבטחה; עריכה: שניר דבוש, קריינות: אביב אברמוביץ'

מצלמות אבטחה ליד תחנת הרכבת "ההגנה" בתל אביב תיעדו את טימור פוטפוב, שמואשם ברצח אביו, כשהוא גורר את גופתו של בוריס אביו, שגולגלה בשמיכת צמר. ההקלטה נמצאה על ידי חוקרים בפיקודו של רב-פקד אסף ברנס. בהמשך איתרו החוקרים גם צילומים מחנות מכולת, שאליה הגיע הנאשם לכאורה זמן קצר לפני הרצח, שאירע בתחילת החודש, ורכש כפפות, נייר דבק וניילונים לצורך העלמת הגופה מהזירה.

ביום ראשון הוגש לבית משפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד פוטפוב, תושב העיר בן 31, בגין רצח אביו, שיבוש מהלכי משפט ואיומים. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ארז ריכטנברג מפרקליטות מחוז תל אביב, בשנתיים האחרונות התגורר פוטפוב ביחד עם אביו המנוח בדירה שכורה בעיר. במהלך התקופה, לפי כתב האישום, התנהג הבן בצורה אלימה כלפי אביו. בשל חששו של האב, הוא ביקש מבנו למצוא לעצמו דירת מגורים חדשה. בשל כך, לפי כתב האישום, החליט הבן לרצוח את אביו ולהעלים את גופתו.

בלילה שבין ה-5 ל-6 ביוני, ולאחר שהצטייד בקופסת כפפות לטקס ובשלושה גלילי מסקנטייפ, נאשם פוטפוב כי דקר את אביו באמצעות סכין יותר מ-20 פעמים. כתוצאה מהדקירות, מת האב. בהמשך, נכתב בכתב האישום, הוא עטף את הגופה באמצעות שקית ניילון, ליפף רצועות מסקנטייפ סביב הגופה, וגלגל אותה בתוך שמיכת צמר. לאחר מכן, גרר את הגופה מהדירה דרך רחובות העיר, ועד לאזור צמחייה שבקצה חניון.

לקריאה נוספת בנושא
אישום: דקר למוות את אביו וניסה להעלים את הגופה בשמיכת צמר
רצח בתל אביב: גופת גבר נמצאה מגולגלת בשטיח, מצוד אחר בנו

רוצח אביו מנסה להיפטר מהגופה. צילום מסך
הצעיר מושך את גופת אביו מגולגלת בשמיכה/צילום מסך

באותה העת, רכב נער בן 17 על אופניו בחניון, והבחין בפוטפוב באזור הצמחייה. הוא התקרב ואז הבחין גם בגופה מבצבצת מתוך השמיכה. פוטפוב איים עליו באומרו: "תעוף, אני ארצח אותך עכשיו". הנער עזב את המקום והזעיק את המשטרה. בהמשך, שב פוטפוב לבניין וניסה לנקות את כתמי הדם בדירה ובבניין.

במהלך חקירתו שמר פוטפוב על זכות השתיקה ונמנע מלענות על רובן המוחלט של שאלות החוקרים. יחד עם זאת, בעת מעצרו על ידי המשטרה, ציין בפני קצין המשטרה שעצר אותו כי הוא יודע על מה הוא נעצר. "אביו סבל מבריאות לקויה, והיווה טרף קל למשיב (הנאשם פוטפוב – ג"ג), שבעברו יש רקע של בניית גוף ואיגרוף", נכתב בבקשת הפרקליטות למעצר עד תום ההליכים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גופת גבר כבן 50 נמצאה מגולגלת בשטיח ברחוב ההגנה בתל אביב, 6 ביוני 2015. מגד גוזני
גופת האב המגולגלת בשמיכה שנמצאה בזירה בתל אביב בתחילת החודש/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully