וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האישה בבית ג'אן: הוארך מעצר הבעל; השופטת: התחזקו החשדות

29.6.2015 / 18:51

מעצרו של רב-פקד ראמי ניג'ם, החשוד במעורבות ברצח אשתו ראידה בשבוע שעבר יחד עם בנו, הוארך עד ל-5 ביולי. השופטת יונג-גפר: "קיים חשד ברור". עורך דינו: "הוא הגיע הביתה וראה אותה מתה"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: מתן חדד

(החשוד במעורבות ברצח תמיר ניג'ם בהארכת מעצרו בשבוע שעבר)

שופטת בית משפט השלום בנצרת לילי יונג-גפר האריכה הבוקר (שני) את מעצרו של רב-פקד ראמי ניג'ם מבית ג'אן, החשוד ברצח אשתו ראידה בביתה בשבוע שעבר, בשישה ימים. זאת בטענה כי החשד הסביר שהיה קיים עוד בהארכת המעצר הראשונה התחזק עם התפתחות החקירה של המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). בשלב זה נטען כי קיים חשד ברור למעורבות ברמה כזו או אחרת בגרימת מותה של אם המשפחה. נוסף לראמי נעצר גם בנו, תמיר בן ה-21, בחשד למעורבות.

סנגורו של אב המשפחה מכחיש את המיוחס למרשו. "לחשוד יש אליבי, הוא היה עם אחיינו במקום אחר בשעת הרצח", אמר. "מדובר בקצין משטרה. היחסים בין בני הזוג היו טובים, לא נמצא אפילו ליקוי קטן במערכת היחסים שלהם. הם מוכרים כמשפחה מכובדת. נגרם לו נזק נפשי כבד והוא אפילו לא היה בהלוויית אשתו". הוא הוסיף כי מרשו "הגיע לביתו וראה אותה מוטלת מתה, וכעת מחפשים מניע דרך רכילויות".

האב ובנו נעצרו ביום רביעי האחרון שעות לאחר רצח ראידה, בת 43, מורה לערבית בבית ג'אן. חובשים ופרמדיקים של מד"א שנקראו לביתם של בני הזוג ביצעו בה ניסיונות החייאה, שבסופם נאלצו לקבוע את מותה. על גופתה נמצאו גם סימני אלימות. היא הותירה אחריה שלושה ילדים.

רצח האשה בגליל: בנה החייל ובעלה השוטר חשודים. ערן גילווארג
תמיר ניג'ם בהארכת מעצרו, בשבוע שעבר/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully