וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אישה בת 43 נורתה למוות בביתה בצפון

23.6.2015 / 23:19

חובשים ופרמדיקים של מד"א שנקראו לדירה בבית ג'אן ביצעו באישה, ראידה ניג'ם, ניסיונות החייאה, שבסופם נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה קיימה במקום הערכת מצב שבה השתתפו חוקרי מחלקת רצח. סימני אלימות נמצאו על גופה

ראידה ניג'ם מבית ג'אן. בוקרא, מערכת וואלה! NEWS
הותירה אחריה שלושה ילדים. ראידה ניג'ם/מערכת וואלה! NEWS, בוקרא

חשד לרצח: ראידה ניג'ם, תושבת בית ג'אן שבגליל העליון בת 43, נורתה הערב (שלישי) למוות בביתה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שנקראו למקום ביצעו בה ניסיונות החייאה, שבסופם נאלצו לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית עולה כי היא נמצאה בביתה, ועל גופתה נמצאו סימני אלימות. כמו כן, עולה החשד כי מדובר ברצח, שהמניע לו בבדיקה. ניג'ם, נשואה ואם לשלושה, שימשה כמורה לערבית במג'דל שמס.

בתום הערכת מצב שהתקיימה בראשות סגן מפקד המחוז, תת-ניצב דורון ידיד, מפקד ימ"ר (היחידה המרכזית) צפון ומפקד תחנת כרמיאל, הוטלה החקירה על מחלק רצח של היחידה המרכזית במחוז הצפוני.

לפני שבוע הוארך בשמונה ימים מעצרו של נסים רעאני בן ה-65 מרמת גן, שחשוד כי רצח את זוגתו רחל אמזלג במושב רחוב שליד בית שאן. אמזלג בת ה-45 נמצאה באותו בוקר ללא רוח חיים בביתה, כשעל גופה סימני אלימות. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה. רעאני הוא זה שהתקשר למשטרה ודיווח על כך שרצח את אמזלג. לאחר מכן הוא נמלט מהמקום, אך השוטרים איתרו אותו במרחק כמה בתים מהזירה, ועצרו אותו.

ביום רביעי שעבר תקף גבר בן 31 את ארוסתו בתל אביב בוויכוח על שמירת מצוות ופצע אותה באורח בינוני. הגבר והאישה, אשר תכננו להתחתן בתקופה הקרובה, החלו להתווכח לאחר שהגבר חשב שזוגתו לא מקפידה דיה בשמירת דת ומצוות – כך עלה מחקירת המשטרה. עוד עלה כי עם הידרדרות הוויכוח לאלימות, כלא אותה לכאורה בן הזוג ותקף אותה, עד שהמשטרה פרצה לדירה ועצרה אותו. האישה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר, כשהיא סובלת מחבלות בפניה.

עוד בוואלה!NEWS:
רקטה שנורתה מרצועת עזה התפוצצה במועצת חוף אשקלון
"התאורה נפלה על אנשים, בואו דחוף": השיחה למד"א אחרי האסון בחתונה
מנכ"ל בנק הפועלים ביקש להרחיק פעילים; צפו בקבלת הפנים בביהמ"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully