וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: נערה נישאה לאהובה החולה שלושה ימים לפני שמת

25.6.2015 / 12:55

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הודיע היום על מינויו של ניצב בנצי סאו לתפקיד ממלא מקום המפכ"ל. המינוי יכנס לתוקפו ב-1 ביולי ויימשך עד למינוי מפכ"ל קבוע למשטרה. המינוי יובא ביום ראשון הקרוב לאישור הממשלה.

ראש לשכת התביעות ביחידה להב 433, סגן-ניצב יעקב לופז, חשוד בהטרדה מינית מילולית של כמה שוטרות ונחקר בימים האחרונים במחלקה לחקירות שוטרים – כך הותר היום לפרסום. ביום שלישי שוחרר לופז למעצר בית.

ח"כ באסל רטאס שנמצא על המשט לעזה, אמר בצהריים לוואלה!NEWS, כי ישראל צריכה לעמוד בהתחייבויות שלה להפסקת המצור על הרצועה. לדבריו, "הדיון על עזה צריך להיפתח לא רק כשיש מלחמה".

התמונות המרגשות האלה מסתירות מאחוריהן סיפור עצוב. אמי קרסוול, בת ה-16, הסכימה למלא אחר משאלתו האחרונה של אהובה עומאר אל שייח ולהינשא לו. עומאר חלה בלוקמיה, והשניים נישאו לאחר שהרופאים אמרו שנותר לו פחות משבוע לחיות. שלושה ימים לאחר החתונה הוא אכן מת בבית החולים. "אני שמחה שהספקנו ליצור את הזיכרון הנפלא הזה", אמרה אמי לאחר מכן.

תחזית מזג האוויר: מחר ובשבת יהיה נאה ותחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully