וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנים של חיפושים: התגלה פרצוף מסתורי על צלע הר נידח

26.6.2015 / 8:02

פנים של אדם בגודל 2.5 מטרים נראו לפני שבע שנים על צלע הר באיזור נידח במיוחד בקנדה ומאז לא נראו שוב. עד עכשיו. לאחר שהצליחו לצלם אותם הגיע הזמן לברר - מה זה בכלל?

צילום מסך

הם זה מעשה ידי אדם, כוח טבע או משהו אחר לגמרי? זה בדיוק מה שתוהה כל מי שרואה את פני האדם הענקיות שמופיעות חצובות על צוק של הר באיזור נידח במיוחד ליד וונקובר, קנדה.

הכל התחיל בשנת בשנת 2008, אז יצאה תיירת לשייט קייקים באי נידח בפארק הלאומי פסיפיק רים. היא הבחינה ב"פרצוף אדם" שמופיע על צלע הר. היא מיהרה לצלם אותו, אולם כשחזרה לחוף גילתה שהיא לא מצליחה לזכור איפה בדיוק ראתה את הפנים הללו – ומאז איש לא ראה אותם שוב. עד עכשיו.

פנים שנמצאו חצובות על צלע הר נידח בקנדה. עמוד הפייסבוק Tseshaht BeachKeepers, צילום מסך
מי כיר את האיש שבקיר?/צילום מסך, עמוד הפייסבוק Tseshaht BeachKeepers

האנק גאס, אבורג'יני תושב האזור שעובד כמדריך בשמורת הטבע, הצליח לאחרונה לאתר את הפנים הללו, לאחר מסע חיפושים שנמשך שנתיים, כך דווח ברשת ABC. הוא סיפר כי מצא את הפנים חצובות על צוק שנמצא באי ריקס, שהוא חלק מקבוצת איי ברוקן שבקולומביה הבריטית.

"זה היה די בולט מהמים, הוא די גדול", גאס אמר לחדשות CTV והעריך כי גודלו של הפרצוף הוא כ-2.5 מטרים. "הוא די גבוה ויש הרבה סלעים לידו – ובגלל זה מאוד קשה להגיע אליו".

הוא סיפר כי התחיל להתעניין ב"פרצוף בסלע", לאחר ששמע את הסיפור על התיירת לפני מספר שנים ומאז ניסה לצוד אותו בעיניו במהלך סיורי הקייאקים אותם הוא מדריך באזור, אולם רק כעת עלה בידיו לאתר אותו.

כעת מנסים ראשי השמורה וגורמים בממשלת קנדה להבין מהו המקור של הפרצוף. "אמא טבע יכולה לייצר כל מיני דברים מדהימים, אבל הפרצוף הזה הוא ייחודי", אמר מנהל מחלקת הפארקים הקנדי, "אנחנו עדיין לא יכולים לקבוע האם הוא מעשה ידי אדם או לא".

עוד באותו נושא

תגלית מסעירה: נמצאה העיר הלבנה האבודה של "אל הקופים"

לכתבה המלאה

צפו בדיווח על התגלית ברשת ABC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully