וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל "בחדרי חרדים" לשעבר הואשם בסחיטה באיומים

24.6.2015 / 12:09

לפי כתב האישום, המנכ"ל לשעבר גיא כהן, וסמנכ"ל המכירות, אורי צור, התנו הסרת פרסומים שליליים, לרבות טוקבקים שכתבו בעצמם, בקבלת שוחד מצד אישי ציבור שהגיע למאות אלפי שקלים

גיא כהן. יוסי אלוני, nrg, מעריב
איים לחשוף פרטים אישיים. גיא כהן/מעריב, יוסי אלוני, nrg

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד גיא כהן, בן 46, המנכ"ל לשעבר של אתר האינטרנט "בחדרי חרדים", ונגד אורי צור, בן 42, סמנכ"ל המכירות באתר, בגין סחיטה באיומים.

על פי כתב האישום, השניים סחטו אנשי ציבור ואנשי עסקים, חילוניים וחרדים, לרבות רבנים, בתמורה להסרת כתבות שליליות וטוקבקים שפורסמו עליהם באתר. בנוסף, הם איימו לחשוף פרטים אישיים לגבי הנסחטים אם לא ישלמו להם. השניים נהגו לפנות לקורבנות לאחר פרסום כתבות שליליות על אודותיהם, ודרשו לקבל סכומי כסף שונים, שנעו בין עשרות למאות אלפי שקלים, תמורת הסרת הידיעה. לעתים הם אף התחייבו שלא לפרסם באתר טוקבקים שליליים תמורת תשלום. לא זו בלבד: במקרים רבים הטוקבקים נכתבו על ידי מנהלי ועובדי האתר בעצמם.

בחלק מהמקרים התנו הנאשמים את הסרת התכנים בכך שהפונה יקנה "עסקת פרסום כוללת", כאשר במקביל ליישומה, יקבל הפונה "הגנה" מפני העלאת תכנים פוגעניים או שליליים לפורום. כהן וצור דאגו כי נושא הסרת התכנים הפוגעניים לא יעלה על הכתב במסגרת עסקת הפרסום, אלא יובהר בעל פה בלבד. בנוסף, לפי כתב האישום כהן ביצע שלוש עבירות מס במסגרת תפקידו כבעלים של שלוש חברות שבבעלותו. מי שחשף את הפרשה ב-2012 הוא העסקן החרדי יענקי ברגר.

עוד בנושא בוואלה!NEWS:
חשד: בכירי "בחדרי חרדים" סחטו אישי ציבור כדי להסיר פרסום שלילי
פרשת "בחדרי חרדים": "דרעי ופורוש היו יעד לסחיטה"
חקירת משטרה נגד גורמים באתר "חדרי חרדים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully