וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע הדקירה בירושלים: השוטר שנפצע אנוש התעורר ומגיב לסביבה

22.6.2015 / 17:22

יממה לאחר שנדקר בשער שכם, חל שיפור במצבו של שוטר מג"ב המאושפז במרכז הרפואי שערי צדק בבירה. המחבל, שנפצע באורח אנוש, מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם

צילום: עומר מירון, טלי מאייר, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק

שיפור במצבו של שוטר משמר הגבול (מג"ב) שנפצע אתמול (ראשון) באורח אנוש בפיגוע הדקירה בשער שכם בירושלים. השוטר, המאושפז ביחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי שערי צדק בבירה, התעורר לפני זמן קצר והוא מתקשר עם סביבתו.

השוטר נדקר אתמול בשעות הבוקר. על אף חומרת פציעתו, הוא הצליח לפגוע ולנטרל את המחבל, לאחר שפתח באש לעברו. כוח מגן דוד אדום שהוזעק למקום, טיפל בו ופינה אותו לקבלת טיפול רפואי תוך פעולות החייאה. המחבל, תושב השטחים בן 18, נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים הדסה עין כרם.

פיגוע דקירה בירושלים. צילום מסך
פינוי פצועים מזירת הפיגוע/צילום מסך

פרמדיק מד"א ניסן חפץ, שהגיע לזירה וטיפל בפצוע, סיפר על האירוע: "במקום הייתה המולה. על המדרכה שכב צעיר כבן 20 כשהוא דקור בפלג גופו העליון, הוא היה במצב קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח, שכלל הרדמה והנשמה, טיפול תרופתי וחבישות לפצעים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים שערי צדק. בסמוך שכב צעיר כבן 20 עם פצעי ירי בפלג גופו העליון במצב אנוש. הענקנו לו טיפול והוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם".

לקריאה נוספת:
כאב הראש של מערכת הביטחון: אין פרופיל למפגע הבודד
תיעוד: המחבל מפיגוע הדקירה בשער שכם נורה - ונופל ארצה
חמאס בירך על הפיגוע בי-ם; נתניהו: "משבח את נחישות כוחותינו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully