וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: משאית "דוחפת" רכב של יד שרה לשוליים - וממשיכה בנסיעה

21.6.2015 / 16:50

מנהלת אזורית של העמותה שנסעה בכביש 443 באזור מודיעין נבהלה כשמשאית נצמדה אליה מאחור, וסטתה מהכביש. הנהג נמלט מהמקום והנהגת פונתה לבית החולים. "מקווים שהמשטרה תשים את ידה על הפושע"

צילום: קבוצת העיתונאים רוטרניק, עריכה: גדי וינסטוק

ביום חמישי האחרון נסעה מנהלת אזורית של עמותת "יד שרה" בכביש 443, בקטע שבין מודיעין לבית חורון, בסיום של סיור שערכה בסניפי העמותה באזור המרכז. לפתע, נצמדה אליה מאחור משאית, ש"דחפה" אותה קדימה. בתיעוד של האירוע שפורסם היום (ראשון) נראית הנהגת כשהיא סוטה שמאלה מרוב בהלה ומידרדרת לצדי הכביש. המשאית, מצדה, לא עצרה והמשיכה בנסיעתה.

עוד בוואלה!NEWS
בשל זעם הכתבים הזרים: משרד החוץ הסיר סרטון מלגלג מהרשת
חוטובלי נגד אורן: "דבריו על אובמה - מייצגים אותו בלבד"
"מחאת הסרדינים" התחדשה: "זה ילדים, אי אפשר לעשות להם את זה"

תיעוד: משאית "דוחפת" רכב של יד שרה. צילום מסך
תיעוד: משאית "דוחפת" רכב של יד שרה/צילום מסך

דוד רוטנר מעמותת יד שרה סיפר לוואלה!NEWS על האירוע: "אין לנו מושג למה הנהג עשה את זה. הוא פגע בה, ברח ונסע והיא מרוב בהלה נאלצה לסטות שמאלה". לדבריו, למזלה של הנהגת לא היה רכב במסלול השמאלי. "היא הצליחה לעצור לפני שהיא כמעט פגעה במעקה הבטיחות", הוסיף. "החלון האחורי התנפץ, תא המטען נדפק כולו והנהגת נפגעה בצוואר. היא פונתה לבית החולים עם כאבים ועכשיו היא שוכבת בבית להמשך התאוששות והחלמה".

רוטנר סיפר עוד כי חלפה שעה עד שהמשטרה הגיעה למקום וכעת הוא מקווה כי היא תתפוס את הנהג שנמלט. "אני חושב שזאת שערורייה, פשע לאור היום", אמר. "אנחנו מאוד מקווים שהמשטרה תשים את ידה על נהג המשאית. אנחנו מנסים לאתר את הנהג שצילם את הסרטון, שגם עצר וסייע לנהגת. הוא העביר לה את הסרטון, אבל היא הייתה כל כך בהלם ולכן היא לא לקחה פרטים. אנחנו עכשיו מנסים ליצור אתו קשר. נשמח אם מי שיודע ויכול לעזור יפנה אלינו ליד שרה. מי שיכול לאתר את נהג המשאית, הפושע שפגע ואפילו לא עצר והמשיך בנסיעה, שיביא את זה לידיעת המשטרה כדי שתמצה את הדין עמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully