וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלבי קרס רוססו ברחובות לצד שמו של היועץ המשפטי לממשלה

21.6.2015 / 17:00

במשטרה חושדים שהכתובות רוססו על ידי יוצאי אתיופיה משום שהן רוססו בשתי שכונות המאוכלסות בעיקר על ידי בני העדה. בשבוע שעבר תקפו נציגי הקהילה את וינשטיין, שהחליט לא להעמיד לדין את השוטר החשוד בהכאת החייל ממוצא אתיופי

כתובת גרפיטי של צלב קרס לצד שמו של היועמ"ש לממשלה, יהודה וינשטיין בשכונות קריית משה ואושיות ברחובות. חטיבת דובר המשטרה
אחת מהכתובות שרוססו ברחובות, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה

שתי כתובות גרפיטי של צלב קרס לצד שמו של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין אותרו הבוקר (ראשון) על גדרות באתרי בנייה בשכונת קריית משה ושכונת אושיות ברחובות. המשטרה פתחה בחקירה לאיתור החשודים במעשה. במשטרה חושדים כי האחראים למעשה הם בני העדה האתיופית, כיוון שהכתובות רוססו בשכונות שמאוכלסת בעיקר על ידי בני העדה.

עוד בוואלה!NEWS:
לקראת חורבן? "דאעש מלכד את עתיקות העיר תדמור"
חוטובלי נגד אורן: "דבריו על אובמה - מייצגים אותו בלבד"
שרים יצאו מישיבת הממשלה - נתניהו עצר את הדיון ונזף בהם

מחאת בני העדה האתיופית, תל אביב, 18.05.2015. מגד גוזני
הפגנת יוצאי אתיופיה בתל אביב בחודש שעבר/מגד גוזני

בשבוע שעבר החליט וינשטיין לאמץ את החלטת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) ולא להעמיד לדין את השוטר החשוד בהכאת החייל ממוצא אתיופי, דמאס פיקאדה. עם זאת, על פי המלצת מח"ש הוחלט להעביר את העניין למחלקת המשמעת במשטרת ישראל אשר תבחן במישור המשמעתי את התנהלות השוטר באירוע. כמו כן, תיק החקירה הפלילי נגד השוטר צפוי להיסגר. זאת, על אף שכבר פוטר משורות המשטרה.

נציגי הקהילה האתיופית זעמו על החלטת וינשטיין והאשימו אותו כי הוא "נותן יד לפשע בחסות החוק". בנוסף, החליטו מארגני המחאות האחרונות לקיים מחר הפגנה נוספת מול משרד ראש הממשלה בירושלים במחאה על ההחלטה ועל מנת לקבל תשובות והסברים על כך. "סבלנותנו פוקעת", מסרו הנציגים, "ואנחנו נפסיק להיות לצחוק ולקלס במדינתנו".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully