וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה: נהג פגע בעשרות הולכי רגל, שלושה נהרגו

לפי עדי ראייה, הנהג שעט במהירות של 100 קמ"ש ופגע בהולכי רגל ברובע המסחרי בעיר גראץ. לפי דיווחים לא מאומתים, לאחר שעצר יצא מהרכב והחל לדקור אנשים. הוא ככל הנראה סובל ממחלת נפש. "העיר מזועזעת"

מכונית פגעה ב-50 בני אדם בגראץ אוסטריה, 20 ביוני 2015. AP
"המכונית נסעה במהירות של 100 קמ"ש". זירת האירוע, היום/AP

"פיגוע דריסה" באוסטריה: שלושה בני אדם נהרגו ו-34 נפצעו היום (שבת) כאשר מכונית פגעה במהירות רבה בקהל שבילה בכיכר המרכזית ברובע העתיק בעיר גראץ שבדרום-מזרח אוסטריה. עדי ראייה סיפרו שהמכונית נסעה במהירות לתוך ההמון והתנגשה באנשים רבים שעפו על שמשת הרכב והתגלגלו על מכסה המנוע.

"המכונית נסעה במהירות של 100 קמ"ש", אמר עד ראייה ל-BBC. לדבריו, הוא ראה גופות שוכבות על הקרקע "מכוסות בדם", בהן גופה של ילד קטן. "זה היה נורא, כולם היו בשוק".

לזירה נשלחו 60 אמבולנסים וארבעה הליקופטרים, והאזור נסגר לתנועה. ממועצת העיר נמסר: "בשעה 12:00 אירעה תאונה מזעזעת במרכז העיר גראץ, שגרמה לבהלה עצומה והותירה את העיר בהלם". הרמן שוצנהופר, מושל מדינת שטיריה, שבה שוכנת העיר, כינה את הנהג מופרע. "אין הסבר, אין תירוץ", הוא אמר ל"קליין זייטונג". עוד דווח בעיתון כי המשטרה לא חושדת שהמניע למעשיו הוא טרור, וכי בשלב זה היא סבורה שהחשוד סובל ממחלת נפש.

באתר "אינדפנדנט" הבריטי צוין כי הנהג הוא אזרח אוסטרי בן 26 ממוצא בוסני. לפי דיווחים לא מאומתים, לאחר שעצר, יצא הנהג מהמכונית והחל לתקוף את העוברים והשבים עם סכין, עד שהוכנע ונעצר.

בשעה 18:00 ייערך בעיר טקס זיכרון. האזור ידוע במרוץ ה"גראנד פרי" האוסטרי, שנערך בימים אלה באצטדיון "ספילברג", המרוחק כ-40 קילומטרים מהעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully