וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשפחה סולחת לך": קרובי קורבנות הטבח בכנסייה מחלו לרוצח

בני המשפחה של קורבנות הירי בכנסיית הקהילה האפרו-אמריקנית בצ'רלסון הגיעו לדיון בעניינו של דילן רוף, והביעו חמלה. אם לאחת הקורבנות: "פגעת בי, פגעת בהרבה אנשים. שאלוהים יסלח לך. אני סולחת לך"

צילום: רויטרס עריכה: שניר דבוש

(נשיא ארצות הברית ברק אובמה על הטבח: "לא קורה במדינות מפותחות אחרות")

"אני סולח לך, המשפחה שלי סולחת לך", אמר אתמול (שישי) אנתוני תומפסון לרוצח דילן רוף, לאחר שאתמול איבד את אשתו בטבח שביצע רוף בכנסיית הקהילה האפרו-אמריקנית בצ'רלסון שבקרוליינה הדרומית. תומפסון לא היה היחיד שהביע חמלה, ובני משפחה נוספים של קורבנות שהגיעו לדיון בעניינו של רוף, אמרו כי הם מקווים שהוא יתחזק ויתקרב לדת. מוקדם יותר אתמול, רוף הואשם בתשעה סעיפי רצח.

"אנחנו רוצים שתיקח את ההזדמנות הזאת ותחזור בתשובה. תתוודה על חטאיך", המשיך תומפסון. "תקדיש את חייך לחשוב ביותר: ישו. הוא יוכל לשנות את זה". בעודו מדבר, תומפסון הוקרן בוידאו באולם, כשלצדו שני מאבטחים, ולא הגיב למשמע הדברים.

עוד בנושא:
"החוקרים זיהו בו רוע טהור": היורה בכנסייה הואשם ב-9 סעיפי רצח
היורה הודה בטבח בכנסייה: "רצה להצית מלחמת אזרחים בארה"ב"
אובמה על הטבח בכנסייה: "לא קורה במדינות מפותחות אחרות"

דילן רוף המחבל בירי בכנסייה בצ'רלסטון. רויטרס
"רוצים שתיקח את ההזדמנות הזאת ותחזור בתשובה". דילן רוף, מובא לדיון אתמול/רויטרס

אתן לאנס, שבתה, טיוואזנה בת ה-26 נרצחה גם היא בידי רוף, הביעה גם היא את סליחתה. "אני חושבת שהוא לקח ממני משהו יקר מאוד", העידה. "אני לעולם לא אוכל לדבר איתה שוב. לעולם לא אוכל לחבק אותה. אבל אני סולחת לך". היא הוסיפה: "פגעת בי. פגעת בהרבה אנשים. שאלוהים יסלח לך. אני סולחת לך".

אלאנה סימונס, נכדתו של הכומר דניאל סימונס שנרצח, הגיעה לדיון בחולצה שעליה הכיתוב "שנאה לא תנצח" ואמרה: "למרות שסבא שלי וקורבנות נוספים נהרגו בידי השנאה, הפנייה של כולך לנשמה שלך מוכיחה שהם חיים באהבה". אחות של קורבן נוסף אמרה שהיא "כעסה מאוד", אולם הוסיפה: "אין לנו מקום לשנאה בלב, ולכן אנחנו חייבים לסלוח". אחות נוספת אמרה: "אני מתפללת לאלוהים על הנשמה שלך, וגם מודה לו על כך שאני אהיה בסביבה כשגזר הדין שלך יינתן".

נשיא ארצות הברית ברק אובמה צייץ בחשבון הטוויטר שלו התייחסות להתנהגותן של משפחות הקורבנות."ההגינות וטוב הלב של העם האמריקני קורנים דרך המשפחות האלה", כתב.

(עדכון ראשון: 23:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully