וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא הותקף בבית החולים זיו - עמיתיו ישבתו מחר במחאה

18.6.2015 / 21:26

רופא במיון האורטופדי נפגע באורח קל לאחר שהותקף על ידי בני משפחתה של מטופלת בת עשר. בית החולים יושבת למשך שעתיים, מלבד שירותים חיוניים. "נעשה הכל למגר את תופעת האלימות הבלתי-נסבלת נגד צוותים רפואיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מגנים בכל פה שימוש באלימות כנגד צוותי רפואה הפועלים להצלת חיי אדם". המרכז הרפואי זיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רופא במרכז הרפואי זיו שבצפת הותקף היום (חמישי) בשעות הצהריים על ידי בני משפחתה של מטופלת בת עשר במיון האורטופדי. הרופא נבדק וטופל במצב קל, ותלונה הוגשה למשטרה. בעקבות התקיפה, הוחלט להשבית מחר את בית החולים למשך שעתיים, מ-8:00 עד 10:00, מלבד שירותים חיוניים ומצילי חיים.

מהנהלת המרכז הרפואי נמסר כי במהלך השביתה ייערכו שיחות הסברה. "הנהלת המרכז הרפואי זיו מגנה בכל פה שימוש באלימות כנגד צוותי רפואה הפועלים להצלת חיי אדם וסיוע לחולים ונפגעים", נמסר. ד"ר ליאוניד אידלמן, יו"ר ההסתדרות הרפואית, הוסיף: "ננקוט בכל הצעדים האפשריים על מנת למגר את תופעת האלימות הבלתי-נסבלת נגד רופאים וצוותים רפואיים".

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר בטקס כניסתו למשרד לפני כחודש כי "הנושא הראשון צריך להיות טיפול בחדרי מיון. אם נצליח להקל על העומס, ההמשך יהיה יותר קל". לדבריו, "מערכת הבריאות צריכה טלטלה ואני אעשה את זה. אני חוזר לאיפה שהייתי כי זה מה שרציתי. מערכת הבריאות צריכה לעזור לאזרחים הכי פשוטים".

עוד בוואלה חדשות:
משרד הבריאות נערך לאפשרות של התפרצות נגיף המרס בישראל
משרד הבריאות: תוך 15 שנה - ירידה של 16% במספר מיטות האשפוז לנפש
"די להחביא": "סומנו" מוסדות ציבוריים המעסיקים עובדי קבלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully