וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: הגיבורים בני ה-10 שהצילו פעוטות מבית בוער

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

המשטרה עיכבה לחקירה עשרה תושבי השומרון בחשד להצתת כנסיית הלחם והדגים בצפון הכינרת. כמו כן, נודע כי בעקבות המקרה קבוצות צליינים שוקלות לבטל את ביקורן בישראל.

ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין אמר בריאיון לוואלה!NEWS, כי הוא בוחן בצורה משמעותית כניסה לפוליטיקה. "מצד אחד אני מאוד רוצה להשפיע, מצד שני יש לי סלידה כלפי המערכת הפוליטית", אמר דיסקין. הריאיון המלא במגזין סוף השבוע של וואלה!NEWS.

שר התחבורה ישראל כץ שלח באחרונה מכתב לראש הממשלה נתניהו, בו התלונן כי הרפורמה בדואר, אותה הוביל יריבו הפוליטי השר גלעד ארדן, נכשלה. במכתב, שעותק ממנו הגיע לידי וואלה!NEWS, התלונן כץ: "כמויות גדולות של דברי דואר מגיעים באיחור ולעתים לא מגיעים ליעדם".

שני ילדים הוכרזו אתמול כגיבורים בארה"ב לאחר שהצליחו להציל ילדים אחרים משריפה. אייזיאה פרנסיס בן העשר הבחין בעשן עולה מבית שכניו. הוא הזעיק את כוחות החירום, רץ אל הבית ויחד עם חברו ג'רמיה הוציא משם שני פעוטות. השניים סיפרו שהם חששו, אבל התמקדו במשימה.

תחזית מזג האוויר: מחר יוסיף להיות חם מהרגיל. בשבת – התקררות ניכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully