וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: אלפי סרטנים צבעו את החוף של קליפורניה באדום

17.6.2015 / 15:28

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

עריכה: ניר חן

גורמים דיפלומטיים המעורים בפרטי שיחות הגרעין בין איראן למעצמות מסרו כי "עדיין קיימים חילוקי דעות על כל הנושאים המרכזיים". לדבריהם, השיחות צפויות להמשיך מעבר לתאריך היעד שנקבע, 30 ביוני.

נשיא טורקיה לשעבר סולימן דמירל מת הלילה בבית החולים באנקרה מזיהום בדרכי הנשימה, והוא בן 90. דמירל כיהן כראש הממשלה שבע פעמים, ובשנת 1996 הוא הפך לנשיא טורקיה הראשון שביקר בישראל.

מאות מפגינים התכנסו הבוקר מול בניין המועצה המחוקקת של הונג קונג, בפתח הדיון על רפורמה בשיטת הבחירות, בעקבות גל המחאה בעיר בשנה האחרונה. כוחות הביטחון בכוננות גבוהה, לאחר שנעצרו עשרה אזרחים בחשד שתכננו להטמין מטעני חבלה.

אלפי סרטנים אדומים שנסחפו לחופי קליפורניה צבעו את קו החוף באזור סן דייגו. להערכת החוקרים הימיים, מקורו של המחזה הנדיר באזור זה הוא התחממות האוקיינוס באזור מקסיקו. האזרחים התבקשו שלא לאכול את הסרטנים.

ומעט ממזג האוויר בעולם: אחד מהטיגריסים שנמלט מגן החיות בטביליסי, בירת גיאורגיה, בשל ההצפות שפקדו השבוע את העיר הרג היום אדם אחד במרכז העיר. ממשרד הפנים הגיאורגי נמסר כי כוחות משטרה נפרשו באזור הכיכר המרכזית בעיר במטרה לאתר אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully