וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעודדת שאנסה את החבר של בנה תרצה 15 שנות מאסר

19.6.2015 / 8:29

מולי שאטוק בת ה-47 התפרסמה לאחר שהפכה לאישה המבוגרת ביותר שהתקבלה לנבחרת המעודדות של ה-NFL. כעת היא הולכת לכלא לאחר שקיימה יחסי מין עם נער בן 15, אותו "שידך" לה בנה

תמונת המעצר של המעודדת לשעבר מולי שאטוק שמואשמת באונס קטין. Delaware State Police, AP
טוב, כנראה שקריירת העידוד שלה הגיעה לקיצה. תמונת המעצר של שאטוק/AP, Delaware State Police

בחודש נובמבר האחרון סיפרנו לכם על מולי שאטוק, מעודדת לשעבר בת 47 מדלאוור, טקסס, שנעצרה לאחר שקיימה יחסי מין עם נער בן 15, חבר של בנה שאחראי על ה"שידוך". מסמך משפטי שדלף לתקשורת חשף כי הקשר בין המעודדת לשעבר והנער התחיל באינסטגרם, ארבעה חודשים לאחר שהתגרשה. מולי החמיאה לתמונה של הנער ומאוחר יותר הוא קיבל הודעת טקסט מבנה של שאטק. בהודעה נכתב "אתה צריך לדבר עם אמא שלי, היא אובססיבית לגביך".

עוד חשף המסמך כי השניים נפגשו לראשונה באחד החגים, כשמולי שכרה בית חוף לסוף השבוע כדי לבלות בו עם ילדיה וחבריהם. על פי החשד, היא סיפקה אלכוהול לקטינים שנכחו במקום, ואז קיימה יחסי מין עם הנער. שאטוק, שזכתה לפני כעשור לכתבות מפרגנות בתקשורת כשהפכה בגיל 38 למעודדת המבוגרת ביותר שהתקבלה לעודד בליגת הפוטבול הלאומית (NFL), הואשמה בשני סעיפים של אונס, ארבעה סעיפים של מגע מיני אסור ושלושה סעיפים של אספקת אלכוהול לקטינים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה היא נראתה בימי הזוהר שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשפט שנערך לה הודתה מולי בעבירות המיוחסות לה כחלק מעסקת טיעון. בית המשפט גזר עליה השבוע 15 שנות מאסר אותן היא תתחיל לרצות בחודש אוגוסט הקרוב. כנראה שזה החותם הסופי לכך שקריירת העידוד שלה נגמרה לתמיד.

עוד באותו נושא

ה"אמא המעודדת" הודתה שעשתה סקס עם בן 17 מהכיתה של בתה

לכתבה המלאה

צפו בדיווח של רשת ABC על הפרשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully