וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: מאות עזים שעטו במורד הרחוב - ועצרו התנועה

15.6.2015 / 12:53

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

ח"כ חנין זועבי נסעה במימון זר ובאישור ועדת האתיקה לכנס שכותרתו "ישראל, גזענות ואפרטהייד" - כך עולה ממידע שהגיע לידי וואלה!NEWS. זועבי פירטה רק על חלק מהאירועים בהם תשתתף בנסיעה ולא ציינה את הכנס. מלשכתה נמסר כי היא אינה מתייחסת לוועדה כאל צנזור פוליטי.

פרשה 512: בית המשפט האריך היום את מעצרם של שניים מהעבריינים הבכירים שנעצרו במסגרת הפרשה. מעצרם של מוטי חסין ויעקב עקא שמעון הוארך בשבועיים נוספים.

הנאום של השחקן עודד קוטלר, שכינה אתמול את מצביעי מפלגת הליכוד "בהמות" ממשיך לעורר תגובות חריפות: יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ יעקב מרגי, אמר הבוקר בפתח ישיבת הוועדה: "אנחנו חיים בלי המוזיקה שלכם ובלי המחזות שלכם, ואנחנו חיים בעולם רוחני עם הרוח החיה".

אם אתם תוהים למה שעטו מאות עזים במורד הכביש בברקלי, כפי שניתן לראות בסרטון שהפך ויראלי ביממה האחרונה, הרי שיש לזה דווקא הסבר הגיוני: מדובר באירוע שנתי של המעבדה הלאומית ע"ש לורנס ברקלי, שמשחררת את העזים מדי שנה כדי שילחכו את העשב באזור ויסייעו במניעת שריפות הקוצים בקיץ.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully