וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: "החנון" שהפתיע את כל הכיתה בקרב הריקודים

14.6.2015 / 9:05

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

הבוקר ייפתחו 17 קלפיות ברחבי הארץ, וחברי מרכז הליכוד יתבקשו להכריע לגבי שיטת הבחירה של מועמדי המפלגה לכנסת. בפני הבוחרים עומדות שלוש אפשרויות, ואם בתום ספירת הקולות יתברר כי לאף הצעה לא יהיה רוב של 50%, השיטה הקיימת של פריימריז פתוחים תישאר על כנה.

אלפים מבני העדה הדרוזית יצאו אתמול לרחובות בכמה כפרים בגליל בדרישה להתערבות ישראלית בטבח שנעשה בדרוזים על הר הדרוזים בסוריה. המפגינים פועלים במקביל לגיוס תרומות לסיוע הומניטרי.

כ-300 אנשי תרבות מכל תחומי האמנות חתמו אמש על עצומה נגד הממשלה, במחאה על "הצעדים האנטי-דמוקרטיים" שננקטים כלפי אנשי תרבות בשבועות האחרונים, לדבריהם. האומנים מחו על הכרזותיהם האחרונות של שרת התרבות מירי רגב ושר החינוך נפתלי בנט בנושא.

תיעוד של שני תיכוניסטים שהתחרו בקרב ריקודים בבית הספר הפך ויראלי. הראשון מביניהם הפגין צעדי ריקוד מרשימים, בעוד שהאחר נראה כמו מי שראה את רחבת הריקודים רק על מסך הטלוויזיה. אלא שמהר מאוד מתברר שה"חנון", דווקא יודע לזוז, ולפי שאגות החברים, גם יודע לעשות את זה טוב.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד נאה וללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully