וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בשיחות סגורות: מגבה את ההחלטה להשעות את ח"כ חזן

14.6.2015 / 8:54

מרכז הליכוד יכריע היום איך ייבחרו הנציגים לכנסת: אם המתפקדים יבחרו את צמרת הרשימה והמרכז את המקומות הנמוכים, כפי שרוצה נתניהו, או שמא המרכז יבחר את כל הרשימה. נתניהו: לתמוך בפשרה, מוטרד ממיעוט מצביעים

יח"צ - חד פעמי

סערת אורן חזן: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בשיחות סגורות בסוף השבוע לפרשה שבה מעורב חבר הכנסת ממפלגתו. נתניהו גיבה את החלטת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין להשעות את ח"כ חזן מניהול ישיבות המליאה עד לבירור פרטי התחקיר שפורסם על אודותיו בערוץ 2.

בצל הסערה הציבורית בעניין הח"כ הצעיר, יתכנסו היום חברי מרכז הליכוד להצבעה על אחד הנושאים המשמעותיים שעלו לדיון במפלגה בשנים האחרונות. 3,700 החברים יצטרכו לבחור כיצד ייבחרו נציגי הרשימה לכנסת. על פי הצעתו של חבר הכנסת דוד ביטן, שאותה אימץ ראש הממשלה, מתפקדי המפלגה יבחרו את הנציגים במקומות 16-1 וחברי מרכז הליכוד יבחרו את נציגי המחוזות במקומות הנמוכים יותר. על פי הצעה אחרת של חבר הכנסת דוד אמסלם, אשר זוכה לפופולריות רבה, חברי המרכז יבחרו לבדם את כל נציגי הרשימה לכנסת. לפי הצעה שלישית, שסיכוייה להתקבל נמוכים, חברי מרכז הליכוד ונציגי מועצות הסניפים הם אלה שיכריעו כיצד תיראה הרשימה לכנסת.

עוד בוואלה!NEWS
לפיד נגד התנהלות הרצוג בפרשת חזן: "קפץ להציל את הליכוד"
כאבי הראש של נתניהו: ההצבעה הגורלית במרכז ושובו של חוק הלאום
"הקזינו שניהל אורן חזן היה בבעלות המאפיה הבולגרית"

רוה"מ בנימין נתניהו בכנס הרצליה בבינתחומי, יוני 2015. ראובן קסטרו
ראש הממשלה נתניהו בכנס הרצליה בשבוע שעבר/ראובן קסטרו

בשעה 11:00 ייפתחו 17 קלפיות ברחבי הארץ, וחברי המרכז יתבקשו להכריע בעד אחת משלוש ההצעות עד השעה 20:00 בערב. אם בתום ספירת הקולות יתברר כי לאף הצעה לא יהיה רוב של 50%, השיטה הקיימת של פריימריז פתוחים תישאר על כנה.

את סוף השבוע האחרון הקדישו גם נתניהו וגם אמסלם למרתון שיחות שכנוע עם פעילים. נתניהו הפציר בחברי המרכז לצאת ולהצביע, והדגיש בשיחות שערך כי הוא משוכנע שהצעתו היא מאוזנת וזוכה לתמיכת רוב חברי המרכז, אך הוא מוטרד ממצב שבו אחוזי הצבעה נמוכים יגרמו להצעתו של אמסלם לנצח. הפחד משיעור מצביעים נמוך הביא את נתניהו לפרסם אתמול סרטון, ובו הוא פנה למתפקדים וקרא להם לתמוך בהצעת הפשרה. בסרטון הוא הזהיר כי אם לא יצאו להצביע בעד הפשרה ישיג המיעוט המתנגד לה רוב ויפגע במפלגה.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

(עדכון ראשון: 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully