וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזו ללקוחות "פלאפון" והשיגו מכשירים באלפי שקלים

12.6.2015 / 16:41

על פי החשד, שני תושבי מזרח ירושלים השיגו תעודות זהות וכרטיסי אשראי מאזרחים שהגיבו למודעת "דרושים" שפרסמו, וכך קיבלו במרמה את הטלפונים וציוד נוסף. עוד חושדים כי עובדת החברה סייעה להם בעוקץ

ניידת משטרה. מגד גוזני
במשטרה חודשים שהשניים פעלו כך ב-28 מקרים לפחות/מגד גוזני

שני תושבי מזרח ירושלים נעצרו אתמול (חמישי) בחשד שהשיגו במרמה מכשירי טלפון וציוד נלווה בשווי של יותר מ-150 אלף שקלים מחברת "פלאפון" בעזרת עובדת החברה. על פי החשד, השניים נהגו להציג לעובדת החברה מסמכים שבהם תעודות זהות ופרטי כרטיסי אשראי של בני אדם אחרים והיא השתמשה במסמכים המזויפים כדי לספק לשניים את הציוד.

את המסמכים ותעודות הזהות שסייעו להם להתחזות ללקוחות החברה הם השיגו דרך הרשתות החברתיות. על פי החשד, השניים פרסמו ברשת הודעות "דרושים עובדים" למשרות שונות. כאשר קיבלו פנייה מאזרחים מתעניינים, הם ביקשו לקבל מידע על עברם ואף ביקשו לצלם את תעודות הזהות ואת פרטי כרטיסי האשראי שלהם. לאחר שאספו את המסמכים הנדרשים הם העבירו אותם לעובדת החברה, וזו השתמשה בהם כדי לספק לשניים את המכשירים הסלולריים מבלי לעורר חשד.

עוד בוואלה!NEWS:
האנשים שמתאשפזים כדי לא להישאר רעבים: "בבית אין לי אוכל"
מנכ"ל אורנג' העולמית נפגש עם נתניהו: "מתנגדים לחרמות"
כך הציל הרב פינטו את ראש ארגון הפשע לשעבר מעסקה כושלת

מעצר החשודים התאפשר באמצעות תלונה שהוגשה נגד העובדת. חוקרי מפלג ההונאה של משטרת ירושלים החלו לעקוב אחריה, וכשהתבררה מעורבותה היא נעצרה. היא החליטה לשתף פעולה עם המשטרה, ובשיחה שקיימה עם אחד החשודים הוא סיפק את הראיות הנדרשות למעצרו כאשר אמר לעובדת שיש לו מסמכים של אישה ושהוא רוצה עבורה טלפון וטלוויזיה. "המשכנו במשחק וקבענו איתו", אמר דורון ממן, נציג המשטרה בדיון בהארכת מעצרו אתמול. השניים נעצרו והעובדת שוחררה.

במשטרה חודשים שהשניים פעלו כך ב-28 מקרים לפחות בחברת "פלאפון". כמו כן, נבדקת אפשרות שחברות סלולרי נוספות נפלו קורבן לאותו מעשה עוקץ שבו קיבלו הלקוחות מכשירי טלפון ניידים במרמה. החשודים מכחישים את המיוחס להם. אתמול הוארך מעצרם של השניים בחמישה ימים.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully