וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצל את תמימותה": 10 חודשי מאסר לשוטר שתקף מינית בת 15

11.6.2015 / 12:24

ארז לוי, שוטר סיור לשעבר במשטרת גדרה, הורשע במסגרת הסדר טיעון בהטרדה מינית ובמעשה מגונה בקטינה שהתנדבה במשטרה במסגרת פרויקט "מחויבות אישית". הוא פוטר עקב המעשים. "מקומו מאחורי סורג ובריח"

עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (חמישי) עשרה חודשי מאסר בפועל על ארז לוי, שוטר סיור לשעבר במשטרת גדרה. זאת, לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה בקטינה בת 15 ששירתה תחתיו. בנוסף, נקבע כי לוי ישלם למתלוננת פיצוי בסך 30 אלף שקלים.

על פי כתב האישום, בינואר 2012 שירת לוי כשוטר סיור בתחנת גדרה. המתלוננת, מרקע דתי, שירתה כמתנדבת במסגרת פרויקט "מחויבות אישית". באחד הימים הסיעו לוי והמתלוננת שוטר לתחנת רחובות, וכשבאה לצאת מהניידת - אמר לה לוי להישאר שכן "אין להם מה לעשות בתחנה". כשהיו שניהם לבד בניידת שאל לוי את הקטינה שאלות מיניות. המתלוננת הזכירה לו שהיא דתייה ולכן לא מתאים שישאל אותה שאלות מסוג זה, אולם הוא ביטל את דבריה.

עוד בוואלה!NEWS:
שוטר חשוד שקיים יחסי מין עם ילדות: "יצא לצוד אותן"
"אונס נפשי": 9 חודשי מאסר לגבר שהפיץ פורנו מזויף של האקסיות
"הבושם שלך משגע": ההטרדה המינית שעלתה למנהל ביוקר

ארז לוי, בית משפט המחוזי בלוד, 11 ביוני 2015. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
ארז לוי/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

על פי כתב האישום, המתלוננת התכווצה ונצמדה לדלת הניידת, מרחיקה עצמה ככל האפשר מהנאשם. בעקבות כך שאל אותה הנאשם אם היא לחוצה וכאשר השיבה בחיוב והסבירה שהיא מפחדת ואינה יודעת לאן ייגרר המצב, הרגיע אותה בכך שאמר שהיא קטינה ולכן לא יקרה כלום.

למרות כל אלה לוי המשיך בשאלותיו והמתלוננת אמרה לו שזה לא עניינו. על פי כתב האישום, בשלב מסוים יצאו השניים מכלי הרכב וצעדו לעבר תחנת רחובות. בדרכם לשם הניח לוי יד מחבקת על כתפה ואמר שעכשיו הם "קרובים", וניסה לאחוז בידה. היא קפאה ולא הורידה את ידו.

בדרך חזרה לוי ליטף את ירכה של המתלוננת בעודם ברכב, וזו שוב נצמדה לדלת. לוי הרגיע אותה בכך שלא יעשה לה דבר, אולם ביקש ממנה ללטף את ירכו, והיא עשתה כן מתוך פחד, מתאר כתב האישום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

למתלוננת נגרמה פגיעה נפשית והיא התקשתה לחזור לבית הספר

כשהגיעו השניים חזרה לתחנת גדרה, ביקש לוי מהמתלוננת שתשב עליו. היא סירבה, ובתגובה הרים אותה מהכיסא שעליו ישבה, הושיב אותה על השולחן, פיסק את רגליה והניח כל רגל שלה על כסא. בשלב זה הרים את חצאיתה ומאחר שלבשה מכנס צמוד מתחתיה, נגע באיבר מינה מעל המכנס. המתלוננת טענה כי היא חשה אי נוחות. לאחר מכן הכניס את ידיו מתחת לחולצתה וחזייתה ונגע בשדיה, והניח את ידה על איבר מינו. לאחר מכן נישק אותה מעל בגדיה, והלך לאונן בדלת פתוחה כשהוא שואל אם היא "רוצה לראות מה עשתה לו".

כתוצאה מהמעשים האמורים, נגרמה למתלוננת פגיעה נפשית קשה, שהצריכה טיפול מתמשך בעמותת "מאור" לנפגעות תקיפה מינית, ואשר כללה קושי לחזור למסגרת בית הספר, קושי להירדם בלילות, קשיי ריכוז, ייאוש קיצוני ודכאון.

לוי, בן 34, נשוי ואב לשלושה, שימש כשוטר במשך כעשר שנים עד שפוטר מהמשטרה בשל המעשים האמורים. עתה הוא עובד כמחסנאי. לטענתו במהלך השיחה עם המתלוננת זו סיפרה לו על קיום אקטים מיניים באינטרנט, והוא נמשך אליה מבחינה מינית.

השופטת מיכל ברנט: "מעשיו ראויים לכל גינוי ומצדיקים ענישה מוחשית ומרתיעה"

"לוי היה מודע לחוסר רצונה ולאי-שיתוף הפעולה מצדה של המתלוננת, ואף הבטיח לה שלא יגע בה ולא יפגע בה, ומיד לאחר מכן הפר הבטחה זו וניסה שוב ושוב ליזום מגע גופני עם המתלוננת ואף ניסה לגרותה", כתבה השופטת מיכל ברנט מבית המשפט המחוזי בלוד בגזר הדין. "בכך, הוא ניצל לרעה את כוחו ומעמדו ביחס למתלוננת, ונתון זה מגביר את חומרת מעשה העבירה ואת מידת אשמתו של הנאשם. מעשיו, אשר ניצלו את תמימותה של המתלוננת, ראויים לכל גינוי ומצדיקים ענישה מוחשית ומרתיעה".

עו"ד מיכל פרייסמן, מהמחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), הוסיפה: "בית המשפט הרשיע היום שוטר בביצוע מעשים מגונים במתנדבת קטינה והטיל עליו עונש של עשרה חודשי מאסר בפועל. בכך הוא העביר מסר ברור שמקומו של שוטר שמבצע עבירות כאלה הוא מאחורי סורג ובריח".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully