וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "דאעש פתח במלחמה נגדנו, אך אנחנו נסיים אותה"

מזכ"ל חיזבאללה התייחס לעימותים שפרצו בין ארגונו לבין לוחמי "המדינה האיסלאמית" בהרי הקלמון. "הם התחילו בקרב, אך אין בעיה. נמשיך עד שנחסל את כל הטרוריסטים", הצהיר

צילום: יוטיוב, עריכה: טל רזניק

(קרבות בהרי הקלמון)

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר היום (רביעי) כי ארגון "המלחמה האיסלאמית" (דאעש) פתח אתמול במלחמה עם ארגונו בהרי הקלמון, אך הבטיח: "אנחנו נסיים אותה". דבריו של נסראללה, שמרבה לנאום לאחרונה נוכח הקרבות שבהם מעורב ארגונו בסוריה, שודרו בטלוויזיה.

בתקופה האחרונה נלחמים לוחמי הארגון השיעי, לצד כוחות מצבא סוריה, בארגונים איסלאמיים, בהם ג'בהת א-נוסרה, שפועלים באזור הגבול בין סוריה ללבנון. עם זאת, אתמול תקפו לוחמי דאעש מוצבים של חיזבאללה באזור והצטרפו ללחימה.

לקריאה נוספת על הקרבות בסוריה
מכה לאסד: בסיס צבאי גדול בגולן נכבש על ידי המורדים
חיזבאללה משיב את השליטה בקלמון: "נטהר את האזור מחמושים"

נסראללה: "נהיה בכל מקום שיזדקקו לנו בסוריה". רויטרס
נסראללה בנאום מחודש שעבר/רויטרס

"הקרב בקלמון עם דאעש החל", אמר נסראללה. "הם (דאעש) התחילו בקרב. אין בעיה, אנחנו נסיים אותו", הוסיף. "ההתקפות אתמול פגעו בכמה מטרות, אולם לוחמי חיזבאללה הגיבו באופן אמיץ וגרמו לנפגעים בשורות דאעש והשמידו כלי רכב רבים שלהם".

"ההתנגדות ספגה גם היא אבידות בקרב הזה", הודה נסראללה, שארגונו לא מרבה לפרט על הרג של לוחמיו בקרבות על אדמת סוריה. "אנחנו נמשיך בקרב עד שנחסל את כל הטרוריסטים. אנחנו נוודא שלא נשאר טרוריסט אחד בחוצות לבנון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully