וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מהו היצור המסתורי והמבחיל שמעורר סערה ברשת?

9.6.2015 / 10:53

תיעוד של יצור ירוק ומגעיל - שנראה כאילו לקוח מהסיוטים הכי גרועים שלכם - נמצא בטייוואן ומעורר סקרנות ברשת כשרבים מנסים לנחש את זהותו ולא מסתירים את תחושת הגועל שלהם ממנו. צפו ושפטו בעצמכם

צילום חובבים יוטיוב, Wei Cheng Jian

תיעוד מצמרר של יצור מסתורי דמוי נחש בצבע ירוק זוהר מעורר בשבוע האחרון סערה ברשת, כשגולשים רבים - ביניהם חוקרים וחובבי מדע בדיוני - מנסים לזהות את זהות היצור המבחיל.

בסרטון הקצר שצולם בטייוואן ופורסם בפייסבוק ע"י המשתמש ווי צ'אנג ג'יאן - שמאז הוריד אותו משם - נראה יצור דמוי נחש זוחל על רצפת בטון ומשתמש בלשון החלקלקה שלו כדי לחפש טרף. בקטע נראה היצור, שאורכו כמטר, מתפתל על המזח ומוציא לשון ורודה ארוכה מפיו. המראה המגעיל שלו הותיר כמה פיות פעורים של גולשים מצומררים שהחלו להתווכח ברשתות החברתיות על זהותו של היצור המסתורי.

יצור ימי ירוק ןמסתורי שצולם בטייוואן. צילום מסך
יצור ירוק ונוזלי שמפריש מפיו "לשון" ארוכה נצפה בטייוואן/צילום מסך

אם נתעלם לרגע מדעתם של חובבי המדע הבדיוני - שסבורים שמדובר בחייזר - ונתייחס להסבר ההגיוני יותר של חוקרים מוסמכים - נראה כי היצור המוזר, שנשטף אל המזח מהים, שייך למשפחת "תולעי הסרט". תולעי הסרט לרוב קטנים יותר, אך ידוע שכמה זנים הצליחו להגיע לגדלים מרשימים - כשיש שטוענים שזן אחד אפילו הצליח להגיע לאורך של 54 מטרים - מה שהופך אותו ליצור החי הארוך ביותר על פני כדור הארץ.

מה שמחזק את הטענות שהיצור המדובר הוא בעצם תולעת סרט הוא שלתולעים אלו יש סוג של "לשון" ארוכה - שמגיעה בדרך כלל לאורך של פי 3 מאורך גופן - ואותה ניתן לראות בבירור בסרטון. ה"לשון" נמצאת בבטן היצור ובעת ציד הוא מוציא אותה ובאמצעותה הוא מזריק ארס לטרף שלו. תולעי סרט גדלות במעיים של בעלי חיים וניזונות מהאוכל המעוכל שבמעי - כשבעבר דווח על מקרה של אישה כבדת משקל שבלעה תולעי סרט כדי לרזות.

עוד באותו נושא

חונק ציפורים ומטפס על עצים: האם נמצא הדג הקטלני בעולם?

לכתבה המלאה

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • טייוואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully