וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חיילים חשודים שאנסו צעירה בגן ציבורי באריאל

4.6.2015 / 22:40

לפי עדות הצעירה, היא נאנסה אחרי שנפגשה עם השניים בשבוע שעבר. לדברי החשודים, היא הביאה אלכוהול מביתה, ואחרי ששתו, קיימו עמה יחסי מין בגן. עורכי דינם: "התלונה הוגשה ממניע זר"

שני חיילים חשודים באונס צעירה בגן ציבורי באריאל ביום חמישי שעבר. לפי עדות הצעירה, היא נאנסה אחרי שנפגשה עם השניים בגן. החשודים מצדם טוענים כי הם נפגשו עם הצעירה, ובשלב הראשון רק שוחחו עמה. לאחר זמן מה – כך סיפרו לחוקרים, היא עלתה לביתה ושבה משם עם בקבוק אלכוהול. לטענתם, הם ישבו עמה ושתו, ולאחר מכן קיימו בגן יחסי מין. שני החיילים הבהירו כי "הכול היה בהסכמה".

הצעירה הגישה תלונה בגין אונס למחרת הבוקר בתחנת המשטרה. השניים נעצרו כמה שעות לאחר מכן, ואתמול האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרם עד יום ראשון. סנגוריהם של החשודים, עורכי הדין שי רודה וירון פורר, אמרו כי החיילים מודים שקיימו יחסי מין עם המתלוננת, אולם ציינו כי "לא היה להם כל חשד שהיא במצב המונע ממנה לתת הסכמה. התלונה הוגשה ממניע זר".

בימים הקרובים יוחלט אם להעמיד את החשודים לדין, בהתאם להתפתחות החקירה שנועדה לברר אם אכן היחסים היו בהסכמה כפי שהשניים טוענים. בנוסף, הוצא צו איסור פרסום על פרטי החשודים, שאינם תושבי אריאל.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
נתניהו: "דורש שממשלת צרפת תתנער מהפעולה האומללה של אורנג'"
תיעוד: אזרח התנפל על עבריין חמוש ומנע שוד בנק בחולון
השרה רגב נגד ביטול העונש לחייל: "רוצה חזיר? תאכל בבית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully