וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: בן 67 שרצח ארבעה אנשים הוצא להורג בזריקת רעל

לסטר באוור ג'וניור הוא האדם המבוגר ביותר שמומת במדינה מאז חזרה להשתמש בעונש המוות ב-1982. עונשו בוצע לאחר שערעורו נדחה. "הזמן לחשוף את האמת נגמר, הגיע הזמן להמשיך הלאה", אמר לפני מותו

לסטר באוור ג'וניור בן ה-67, שהוצא להורג בטקסס בגין רצח של ארבעה אנשים, 20 במאי 2015. AP
לסטר באוור ג'וניור/AP

טקסס הוציאה הלילה (חמישי) להורג אדם בן 67, שהורשע ברצח ארבעה אנשים ב-1983, אחרי שבית המשפט העליון של ארצות הברית דחה את ערעורו האחרון. לסטר באוור ג'וניור הוא האדם המבוגר ביותר שמומת במדינה הדרומית מאז חזרה טקסס להשתמש בעונש המוות ב-1982. הוא האסיר השמיני שהוצא להורג באמצעות זריקת רעל קטלנית מאז תחילת השנה.

באוור ג'וניור הורשע בירי למוות בארבעה גברים בהאנגר בעיירה שרמן, שמצפון לעיר דאלאס. עם זאת, בכל תקופת מאסרו הוא טען כי הוא חף מפשע. מילותיו האחרונות היו: "הרבה נאמר ביחס לתיק הזה. הרבה נכתב ביחס לתיק הזה. לא הכול היה אמת, אבל הזמן לחשוף את האמת נגמר ועכשיו הגיע הזמן להמשיך הלאה".

באוור ג'וניור היה איש מכירות שעסק במוצרים כימיקליים ללא עבר פלילי באותה תקופה. המשטרה טענה כי הוא הגיע לשרמן במטרה לרכוש מטוס, אולם במקום זאת גנב אותו ורצח את האנשים שהיו בהאנגר. בתחילה שיקר לחוקרים וטען כי לא נכח במקום, אך המשטרה מצאה חלקים מהמטוס הגנוב בביתו.

עוד על הוצאות להורג בארה"ב
האם ארצות הברית תהרוג את עונש המוות?
חרף וטו של המושל: נברסקה ביטלה את עונש המוות
ארה"ב: בן 74 הלוקה בנפשו הוצא להורג בגין רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully