וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ רוזנטל: "נדב פרי התגייס לפגוע באינטרס הציבורי"

המעבר של נדב פרי מעולם העיתונות לעולם הטייקונים ממשיך לעורר סערה. בריאיון לאולפן וואלה!NEWS אמר מיקי רוזנטל: "כשר, אבל מסריח", ירון לונדון ענה: "זה המקצוע שלו. גם ראש הממשלה עושה מיליונים מקשרים קודמים"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

המעבר של נדב פרי, הכתב הפוליטי של ערוץ 10, מעולם העיתונות לעולם הטייקונים כלוביסט של קבוצת "דלק", עורר סערה בברנז'ה התקשורתית. ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני), שהיה בעצמו שנים רבות עיתונאי, אף צייץ: "פרי מכר את קשריו, כישוריו ואולי אף את מצפונו".

בריאיון לאולפן וואלה!NEWS הוא הסביר: "אין מניעה חוקית
למעבר. זה כשר אבל מסריח. עבודתו של לוביסט היא לפגוע באינטרס הציבורי כדי להעלות את הערך של הטייקון ועיתונאי אינו ככל האדם. הרי אם רגולטור היה רוצה לעבוד אצל טייקון כולנו היינו מזדעקים, כי כל הידע עובר לרשות הטייקון. למה לקחו את פרי? הוא לא מבין בגז או קידוחים, אבל יש לו קשרים, וכל העניין הוא לפגוע באינטרס הציבורי כדי שתשובה ירוויח עוד כמה מאות מליונים".

על המעבר שהוא עשה מעולם העיתונות לפוליטיקה אמר רוזנטל: "אני עברתי לשרת את הציבור בכנסת כנבחר ציבור והוא עובר לאינטרס של טייקון כיד לפגוע באינטרס הציבורי וכדי שנשלם יותר עבור יוקר המחיה והכל על מצפונו. עיתונאי נאבק בשם הדמוקרטיה ולכן נותנים לו כבוד פרסום וחסיון מקורות, ועכשיו הוא לוקח את כל זה לטובת האוליגרכיה".

נדב פרי. ראובן קסטרו
נדב פרי/ראובן קסטרו

העיתונאי הוותיק ירון לונדון, איש ערוץ 10 בעצמו, סבור הפוך לגמרי: "מה עושה אדם בקשריו כאשר הוא מחליט להחליף מסלול? כולם מנצלים את הקשרים שצברו בקריירה הראשונה שלהם. גם ראש ממשלה לשעבר עושה מזה מליונים. נדב 17 שנים בעיתונות והחליט שהוא רוצה להמיר במקצוע אחר. הוא יודע לעסוק בתקשורת, אז הוא מוכר את הכישורים והקשרים בשוק הפרטי".

"זה מעורר בעיות", מודה לונדון, "אבל הוא לא סיקר את איל ההון בעבר. הוא סיקר את פעולתה של הכנסת. כאשר הוא יפנה לחבר כנסת, אני מניח שיהיה לו יותר קל והוא יהיה שתדלן אפקטיבי, אבל אינך יכול למנוע מזה. קשה להישאר טהור בעולם הזה. כל מה שיש לנדב זה מומחיות בתקשורת, איזה מקצוע הוא יבחר? לכתוב קטלוגים? להיות דובר עמותה? אז הוא החליט אחרת. אני לא חושב שאפשר להתקומם על זה. זה לא יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully