וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההטרדות בעברית: "לא נפרסם שמות המרצים עד שינוי השיטה"

גל שרגיל, יו"ר עמותת "אחת מתוך אחת" ששלחה מכתב לאוניברסיטה העברית ובו נטען כי 11 מרצים תקפו מינית סטודנטיות, הבהירה בריאיון לאולפן וואלה!NEWS: "דיקניות שופטות קולגות. צריך לשנות את השיטה לפני שנותנים שמות"

עריכה: ניר חן, צילום: אנצ'ו ג'וש

יו"ר עמותת "אחת מתוך אחת", גל שרגיל, אמרה היום (שני) בריאיון לאולפן וואלה!NEWS כי לא תפרסם את שמות 11המרצים באוניברסיטה העברית שלטענת העמותה הטרידה מינית סטונדטיות עד שינוי התקנון. זאת לאחר שנשיא האוניברסיטה, פרופסור מנחם בן ששון, אמר הבוקר לגלי צה"ל כי "פנינו למשטרה שתחקור את ההטרדות המיניות. אנחנו מבקשים מהעמותת 'אחת מתוך אחת' את השמות". אתמול שלחה העמותה מכתב לאוניברסיטה ובו נכתב כי מעדויות שהיא אספה 11 מרצים באוניברסיטה תקפו מינית סטודנטיות, מהטרדות מילוליות ועד אונס ממש.

"אנחנו קוראים לשינוי התקנון", אמרה שרגיל. "כרגע יש ניגוד עניינים, כשמי שממונה כבורר הן הדיקניות או מרצות שצריכות לשפוט קולגות שלהן. זה מצב קשה שצריך לשנות". שרגיל התייחסה לבקשת הנשיא לחשוף את שמות המרצים כשאמרה: "לא ניתן שמות עד שיבדקו ברצינות איך משנים את השיטה. אנחנו רוצים להגן על הקורבנות ולא על המרצים. יש את אותה בעיה במוסדות האקדמיים האחרים. שיבדקו איך ניצן לשנות את התקנון ונסכים לתת את השמות. המנגנון צריך להשתנות שתאפשר לסטודנטית להגיש תלונה בבטחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully