וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיבלתי כסא על הראש, זה היה מחריד": עדות מהקטטה ההמונית בדרום

ליעד דמרי, שחקן הפועל מרחבים, הגיע לתיכון שבו הוא לומד כשידו חבושה מהקטטה במשחק כדורגל בסוף השבוע בין יהודים לערבים. אחרי שיחה עם המנהלת אמר: "היה מפחיד. באנו לשחק כדורגל וליהנות, לא ציפינו לזה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

שחקני קבוצת הפועל מרחבים, תלמידי תיכון הגיעו היום לבית הספר כשהם פצועים וחבושים. מנהלת בית הספר שלהם אספה את התלמידים וקיימה איתם שיחה בניסיון להרגיע אותם ולשמוע על התחושות הקשות. בסוף השבוע הפך משחק הכדורגל בו השתתפו מול קבוצת תל שבע לקטטה המונית אלימה. ליעד דמרי, שחקן הקבוצה שנפצע בידו, סיפר לאולפן וואלה!NEWS על שהתרחש: "כשהבקענו את גול השוויון, כשהשווינו את התוצאה, אחרי שניות ספורות הקפטן שלי קיבל מכה לראש מאיזה שחקן, ואז באנו להפריד. איך שנכנסתי למגרש קיבלתי כיסא לראש. ברגע שבאתי לקום קיבלתי עוד כיסא, ובינתיים כשאני שוכב על הרצפה היו כמה אנשים שבעטו בי".

דמרי סיפר כי המתח הבין-דתי במשחק היה מורגש. "זו הייתה קטטה בין נוער ערבי לנוער יהודי. הם חששו מהתוצאה של המשחק, אז גם האוהדים וגם השחקנים וגם אנשי ההנהלה התערבו בעניין". במהלך האלימות שחקני קבוצת תל שבע תקפו את השופט, שנפצע גם הוא, והמשחק הופסק באמצע. "זה היה מחזה מחריד. לא רצינו שזה יגיע לזה. באנו רק כדי לשחק כדורגל, רצינו ליהנות".

ראש מועצה אזורית מרחבים, שי חג'ג', הגיש עם השחקנים תלונה במשטרה נגד הקבוצה התוקפת וקרא לשרת התרבות והספורט, מירי רגב, לפעול נגד ביטויי האלימות בספורט. "אנחנו לא נוותר על אף ילד כזה שנפגע כי מחר, כשאני ארצה להקים קבוצה, אף ילד לא ירצה להשתתף בתחרויות האלה, וחבל - זה ספורט, זה כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully