וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת מאחורי תמונת החתונה ששיגעה את הרשת נחשפת

31.5.2015 / 11:56

בחור שהציע נישואין לחברתו במהלך חתונה של חבריו הפך ללעג בעיני מיליוני גולשים כשתמונה מהרגע המביך ההוא הופצה ברשת. עכשיו המאורסת הטריה מגלה את הסיפור האמיתי שמאחורי התמונה - וזה עצוב יותר ממה שחשבנו

תמונת החתונה שפורסמה באתר Reddit בשבוע שעבר ועוררה זעם וצחוק של יותר מ-1.36 מליון גולשים שנחשפו לה - מקבלת עכשיו תפנית משמעותית - כשהמאורסת הטריה מספרת את הסיפור האמיתי שמאחורי התמונה המרגיזה.

בתמונה, שזכתה לשם "הסיוט של כל אישה", נראה אחד האורחים בחתונה כורע ברך ומציע נישואין לחברתו - ממש מול הזוג המאושר שזה עתה נישא - וכך מצליח לגנוב את הפוקוס מהחתן והכלה ביום המאושר בחייהם. גולשים רבים זעמו על ההחלטה של האורח להציע נישואין ביום המאושר של כלה אחרת וצחקו על התגובה של הכלה – שנראית ברקע מחייכת בחצי חיוך מלא מבוכה.

לאחר שהתמונה הופצה ברשת וזכתה לממים ולביקורות קשות - המאורסת הטריה, המופיעה בתמונה לבושה בשמלה כתומה, חושפת בפני "ניו יורק דיילי ניוז" שכל הרעיון להצעת הנישואין היה בכלל של הכלה. OMG, מה?!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מה שאתם חושבים. תמונת החתונה שעוררה סערה ברשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו מתברר שהכלה היא בעצם אחותה של המאורסת, מייגן, וכי היא זו שפנתה לאורח, חבר ילדות של הזוג, והציעה לו לעשות את הצעד המרגש שלטענת הכלה "יהפוך את היום למרגש אפילו יותר עבור כל המשפחה". "הארוס שלי אמר לה שהוא לא רוצה להרוס את היום המאושר שלהם, אך אחותי התעקשה שזה רק יהפוך את היום הזה לטוב יותר" סיפרה מייגן, שמסרבת לחשוף את שם משפחתה מסיבות ברורות, "החתן בעצמו שמר על טבעת האירוסין שלי במהלך כל הנסיעה. כולם ידעו שהוא הולך להציע את ההצעה חוץ ממני".

מייגן החליטה להיחשף ולספר את האמת שמאחורי התמונה כדי לשים סוף ללעג על ארוסה ומשפחתה שנפגעו מאוד מתגובות הגולשים, "זה היה עצוב לראות מה אנשים חשבו עלינו", היא סיפרה, "אני מניחה שאם לא הייתי יודעת את הסיפור האמיתי, גם אני הייתי חושבת ככה - אך עם זאת, לא הייתי מגיבה ככה או משמיעה את דעתי כי זה לא העסק שלי". כששמעה על הטענות שהכלה "חייכה חיוך מזויף" ברגע ההצעה, היא סיפרה שזה רחוק מאוד מהמציאות, "בתמונה היא בעצם מנסה לא לבכות. זה היה רגע מאושר לכולנו".

מייגן לא חסכה בפרטים וסיפרה שהמשפחה מגיעה מאיווה, ארה"ב, ושהחתונה התקיימה בקליפורניה. ארוסה, כך מתברר, הוא השושבין של החתן, כשהשניים מכירים עוד מהתקופה שהיו בני נוער - והיום הם "קרובים למדי", היא אמרה. כדי להוכיח את טענותייה,היא פרסמה תמונות נוספות מהאירוע המראות את הרביעייה מתחבקים. בחתונתה העתידית, מספרת מייגן, התפקידים יתהפכו ואחותה ובעלה יהיו השושבינים. אנחנו קצת מרגישים מרומים עכשיו.

עוד באותו נושא

תמונת החתונה שעוררה זעם גדול ברשת - וגם צחוקים

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully