וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המועצה המקומית מטולה הלך לעולמו אחרי מאבק בסרטן

30.5.2015 / 14:45

הרצל בוקר ששימש ראש המועצה במשך חמש שנים וחצי נכנע למחלה שעימה התמודד בשנתיים האחרונות. בוקר בן 62 הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. "הוא נלחם כמו נמר, עד לרגע האחרון"

ראש מועצת מטולה הרצל בוקר. פייסבוק, צילום מסך
"תמיד אמר שצריך להחזיר את מטולה למפת העדיפות הלאומית". הרצל בוקר/צילום מסך, פייסבוק

בתום מאבק ממושך במחלת הסרטן, הלך הבוקר (שבת) לעולמו הרצל בוקר, ראש המועצה המקומית מטולה. הוא כיהן כראש המועצה במשך חמש שנים וחצי ובשנתיים האחרונות התמודד עם המחלה. בוקר, בן 62 במותו, הותיר אחריו רעייה ושלושה ילדים. מועד הלווייתו טרם נקבע.

בוקר הודיע על נבצרות מהתפקיד לפני כשבוע, אולם עם ההידרדרות המהירה במצבו הבריאותי, הוא הגיש ביום רביעי האחרון את התפטרותו מראשות המועצה המקומית מטולה. "הרצל תמיד אמר שצריך להחזיר את מטולה למפת העדיפות הלאומית, והוא הצליח לעשות את זה רק לפני שמונה חודשים", אמר לוואלה!NEWS תושב מטולה. "זהו יום עצוב למושבה. כולנו התפללנו והחזקנו אצבעות עד לרגעים האחרונים וקיווינו שהוא יתגבר על המחלה. אנחנו מחבקים היום את משפחת בוקר".

עוד בוואלה!NEWS:
כך ניצחנו: מבט מבפנים למאבק של עובדי כיל
דיווח: הלבנוני שחשוד בתכנון פיגוע בקפריסין התאמן באיראן
רענון נהלים: מתברר שאסור להעלות כלבים גדולים לאוטובוסים

בטרם נבחר לראשות המועצה, לחם בוקר, סגן אלוף במיל', במלחמות ישראל החל מיום כיפור ועד היציאה מלבנון. בין התפקידים המגוונים שמילא, פעל בוקר כקצין אגף מודיעין אוגדה 769, מפקד גדוד הנחל 931, סגן מפקד חטיבה בלבנון ומממקימי החטיבה המזרחית בלבנון של צד"ל. עם שיחרורו מצה"ל בשנת 93 מונה בוקר למזכיר מועצה מקומית מטולה במשך 11 שנים ובשנת 2008 נבחר לראשות המועצה. זו הייתה הקדנציה השנייה שלו כראש המועצה.

במועצה האזורית מטולה אמרו: "את העשייה הבלתי פוסקת של הרצל למען מטולה לא ניתן לתאר במילים -הוא האמין במושבה, אהב אותה ועשה כל שניתן ואף מעבר כדי לקדמה ולהובילה הלאה".

"ראינו שיש לו כאבים ולחצנו עליו לבדוק את זה"

"כבר לקראת סוף מערכת הבחירות ראינו שיש לו יותר מידי כאבים בגב. לחצנו עליו לבדוק את זה, אבל בהתחלה הוא לא התייחס לזה וחשב שזה יעבור", אמר לוואלה!NEWS אסף אמיתי, בעל מסעדה בעיר ומקורב לבוקר. "הוא התמודד הרבה זמן עם המחלה והיה שלב שחשבנו שזה הולך לכיוון חיובי, אבל מצבו הבריאותי התדרדר בבת אחת. הרצל מילא את תפקידו כראש המועצה בצורה מדהימה. התחושה היום היא קשה מאוד. הוא היה חבר טוב ונלחם במחלה כמו נמר, עד לרגע האחרון".

גם גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון, התייחס למותו של בוקר. "מותו של הרצל בוקר הוא אבידה גדולה למשפחתו, למטולה ולגליל כולו", כתב בהודעה שפרסם. "הרצל היה חבר ושותף להובלת האזור. הוא נאבק במחלתו בגבורה אישית ראוייה להערכה, בתמיכה של משפחתו האוהבת. אנחנו נמשיך בעשייה, עבורו ובשביל תושבי מטולה והגליל".

  • עוד באותו נושא:
  • מטולה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully