וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: 18 שנות מאסר למיליונרית שהרגה את בנה האוטיסט

ג'יג'י ג'ורדן הורשעה בהריגה לאחר שהודתה שנתנה לבנה ג'וד בן ה-8 מנת יתר של משככי כאבים, לטענתה משום שהוא היה נתון ב"ייסורים בלתי-נתפסים". השופט: "הייתי בטוח שהיא תביע חרטה על מה שהיא עשתה"

ג'יג'י ג'ורדן, המיליונרית מניו יורק שהורשעה ברצח בנה האוטיסט, 28 במאי 2015. רויטרס
"מאוד קשה לי להבין את הנאשמת". ג'ורדן, אתמול בבית המשפט/רויטרס

בית המשפט העליון במנהטן גזר אתמול (חמישי) 18 שנות מאסר על ג'יג'י ג'ורדן, המיליונרית הניו יורקית שהורשעה בנובמבר האחרון בהריגת בנה האוטיסט ב-2010. גו'רדן, בת 54, הודתה שנתנה לבנה ג'וד בן השמונה מנת יתר של גלולות בעת ששהו השניים בסוויטת יוקרה בבית מלון במנהטן.

"מאוד קשה לי להבין את הנאשמת", אמר השופט צ'רלס סולומון, והוסיף כי הוא נדהם מחוסר החרטה של האם. "הייתי בטוח שהיא תביע חרטה לגבי מה שהיא עשתה".

עוד בוואלה!NEWS
שני הפושעים הנאצים המבוקשים ביותר כבר לא יעמדו למשפט
וואלה, הבנתי: למה באירלנד אישרו נישואים חד-מיניים וכאן לא?
"מומחי גרעין מצפון קוריאה ביקרו באיראן בזמן השיחות עם המערב"

ג'יג'י ג'ורדן, המיליונרית מניו יורק שהורשעה ברצח בנה האוטיסט, 28 במאי 2015. רויטרס
"אני מאמינה שהוא חי ומת בייסורים בלתי-נתפסים". ג'ורדן/רויטרס

הקראת גזר הדין נמשכה 30 דקות, ובמהלכם ביקשה ג'ורדן רחמים וחזרה וטענה שהיא פעלה לטובת בנה. "אני אוהבת את ג'וד יותר מכל דבר בעולם הזה", אמרה. "אני מאמינה שהוא חי ומת בייסורים בלתי-נתפסים".

חבר המושבעים הרשיע אותה בשנה שעברה בהריגה בלבד, אחרי שהשתכנע מדברי עורכי דינה – צוות של 11 פרקליטי צמרת - שלפיהם האם נקלעה באותו לילה לסערת רגשות ואף ניסתה להתאבד. לו הייתה מורשעת ברצח, הייתה ג'ורדן נשלחת למאסר עולם. עם זאת, עורך דינה, נורמן סיגל, הביע אכזבה מגזר הדין ואמר כי בכוונתם לערער על ההחלטה.

ג'ורדן, אחות בהכשרתה, פנתה ליזמות והקימה חברה בשווי 50 מיליון דולרים לאספקת ציוד רפואי פרטי. לפני כמה שנים היא עזבה את עסקיה כדי לטפל בבנה, שאובחן כאוטיסט. לטענתה, רופאים מטעמה גם אבחנו את הבן כסובל מכשלים במערכת החיסון ובכמה מחלות נוספות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'יג'י ג'ורדן – מיליונרית שהרגה את בנה המפגר בבית מלון בניו יורק. 2011. AP
ג'יגי ג'ורדן ובנה, ג'וד/AP

על פי התביעה, ג'ורדן הרגה את הילד ב"קור רוח מוחלט" אחרי שתכננה לעשות זאת במשך כמה שנים. היא החדירה לגרונו כמות קטלנית של משככי כאבים בעזרת מזרק, "מתוך מחשבה שהוא לעולם לא יירפא ממחלתו".

במהלך המשפט, הצליחו התובעים לעורר תהיות סביב כמה מהטענות שהעלתה ג'ורדן. בין היתר, היא אמרה שחשה שחייה היו בסכנה מפני שבעלה לשעבר רצה להרוג אותה - כדי שלא תחשוף את "מזימתו לגנוב ממנה כסף". לטענתה, אם הבעל היה הורג אותה, הילד האוטיסט היה עובר לחזקתו של אביו הביולוגי – אדם שבעבר התעלל בו מינית. שני הגברים הכחישו בתוקף את הטענות הללו, וגם המשטרה לא מצאה ראיות למהימנותן.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully