וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל מסעדת יוקרה בתל אביב נחקר בחשד למעשה סדום במלצרית

31.5.2015 / 7:49

בחודש שעבר הגישה המלצרית תלונה נגד המסעדן המוכר. לטענתה, הוא ביצע בה מעשה סדום שלא בהסכמה בתא השירותים. לאחר שלא הורחק, החליטה להתפטר. המשטרה: התיק הועבר לבדיקת הפרקליטות

ניידת משטרה. מגד גוזני
המסעדן נחקר ולא הורחק מהמסעדה/מגד גוזני

בעל מסעדת יוקרה בתל אביב נחקר לאחרונה בחשד שביצע מעשה סדום במלצרית והטריד אותה מינית. בחודש שעבר הגישה מלצרית במסעדה תלונה במשטרת מרחב איילון נגד בעלי המסעדה. לטענת המלצרית, המסעדן התפרץ לתוך תא שירותים שהייתה בו וביצע בה מעשה סדום שלא בהסכמה. לדבריה, סירובה הנחרץ לא הועיל. עוד עולה מהתלונה, שהוגשה יום לאחר המקרה, כי לאירוע קדמו הטרדות מילוליות חוזרות ונשנות מצדו של המסעדן.

בעקבות התלונה נחקר המסעדן במשטרה ואף נערך עימות בינו לבין המלצרית. לאחר מכן המשיכה המלצרית לעבוד במסעדה, אך לדבריה, משום שהמסעדן לא הורחק מהמקום, היא נכנסה ללחץ נפשי חריף והחליטה לעזוב. בהודעה שקיבלה מבעלי המסעדה נמסר כי הם מקבלים את התפטרותה אך לא את הטענות שעלו במכתבה כלפי החברה. לגרסתם, תלונתה מצויה בחקירת משטרה שטרם הסתיימה, ונוכחותו של הבעלים במסעדה היא הכרחית לתפעולה.

עוד בוואלה!NEWS:
רג'וב: "אפגש עם רגב - רק אם תשנה המנטליות הימנית-קיצונית"
פרסם פוסטים בעד דאעש בפייסבוק - ונאשם בתמיכה בארגון
פיצויים מוגדלים וזכות וטו לוועד: הושג הסכם לפתרון המשבר בכיל

ממרחב ירקון במשטרה נמסר כי החקירה התנהלה בתחנת לב דיזנגוף שבתל אביב, והתיק הועבר לבדיקת הפרקליטות. עם זאת, לא הועברה המלצה לסגירת התיק.

עו"ד רוני אלוני סדובניק, המייצגת את המלצרית, מסרה בתגובה: "עבירת המין שבוצעה לכאורה במרשתי תוך ניצול יחסי מרות נחקרת במשטרה, ויש לאפשר למשטרה למצות את החקירה ללא הפרעות".

עו"ד גיא פלנטר, בא כוחו של המסעדן מסר כי מדובר בתלונה כוזבת ובניסיון ציני להשתמש בחוק למניעת הטרדה מינית ובמשטרת ישראל למטרות זרות. "מרשי מכחיש בתוקף כי תקף או הטריד מינית, בדרך כלשהי, את המתלוננת", מסר עו"ד פלטנר. "עוד בטרם הגישה המתלוננת תלונתה במשטרה, פנתה המתלוננת באמצעות עורכת דין בדרישה לקבל חצי מיליון שקל, בתוספת שכר טרחת עורך דין. משנדחתה דרישתה הכספית על הסף - פנתה המתלוננת למשטרה.

"במסגרת חקירת המשטרה הציג מרשי ראיות לכך שמדובר בתלונת סרק כוזבת, ובסיומה של החקירה נמסר למסעדן על ידי קצין משטרה כי העבירה את התיק לפרקליטות עם המלצה לסגור את התיק. אנו סמוכים ובטוחים שרשויות החוק הגיעו לחקר האמת בפרשה, והתיק ייסגר תוך טיהור מוחלט של שמו של המסעדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully