וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתכים על הידיים: אסי אבוטבול ניסה לפגוע בעצמו בכלא

28.5.2015 / 10:29

ראש ארגון הפשע מנתניה, שנושא עונש מאסר ואף נעצר במסגרת פרשה 512, דיווח לסוהרים בכלא השרון כי ניסה להזיק לעצמו במהלך הלילה. על ידיו התגלו שריטות שטחיות ומצבו קל

הארכת מעצר לאסי אבוטבול, בית משפט השלום ראשון לציון, מאי 2015. מגד גוזני
על ידיו נמצאו פצעים שטחיים. אבוטבול בהארכת מעצרו, השבוע/מגד גוזני

האסיר אסי אבוטבול דיווח הבוקר (חמישי) לסוהרים בכלא השרון כי הוא ניסה לפגוע בעצמו במהלך הלילה. ראש ארגון הפשע מנתניה נלקח לבדיקה במרפאה, שם התגלו על ידיו חתכים שטחיים וסימני אלימות נוספים, ומצבו מוגדר קל ויציב.

אבוטבול, הנושא בימים אלה עונש מאסר של 13 שנים, נעצר במסגרת פרשה 512 יחד עם חמישה חשודים נוספים, בחשד לרצח של שניים מאנשיו ובניסיון רצח של שניים נוספים, שעמם הסתכסכו לאחר שסבר שבגדו בארגון. ביום שלישי האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו ב-12 ימים נוספים.

על פי החשד, הארגון של אבוטבול אחראי לרצח של משה הדס, שנעלם באפריל 2000 ובמשטרה סבורים כי הוא נרצח, ושל דודי דנגור, שנרצח במקסיקו ביולי 2002. כמו כן, הוא חשוד שניסה לרצוח את אבי ימין בפברואר 2001 ואת העבריין הבכיר יורם אל על ביולי 2001. אל על נפצע מפיצוץ המכונית של אבוטבול, ובתחילה סברו כי הוא היה היעד לניסיון החיסול, אולם כעת המשטרה סבורה כי מדובר היה בתרגיל בניסיון להסיט את החשד מאבוטבול ומאנשיו.

עוד בנושא:
"אסי ופרנסואה ניסו להשיג הכול באלימות – וזה התפוצץ להם בפנים"
אחרי גל המעצרים בעולם התחתון: תאי ההפרדה בשב"ס מלאים
"איש ביצוע, אלים במיוחד": ניסים אלפרון, מותג הפשיעה הראשון

אבוטבול הוא ראש ארגון הפשיעה השביעי שנעצר במסגרת גל המעצרים שהחל השבוע בקרב אנשי העולם התחתון. עד כה נעצרו ריקו שירזי מנתניה, האחים יצחק ומאיר אברג'יל, מוטי חסין, אבי רוחן ויעקב (עקא) שמעון מירושלים. בימים אלה שוהים במעצר 60 חשודים בסך הכול בחשד לשורה ארוכה של עבירות, הכוללות חיסולים וניסיונות חיסול, חברות בארגוני פשיעה, ייבוא וסחר בסמים ועבירות מס והלבנת הון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully