וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס בחצרים: החשוד המרכזי נאשם באונס של חיילת נוספת

27.5.2015 / 14:34

כתב אישום הוגש נגד טוראי דין טויל, בין היתר בגין מעשי סדום ומעשים מגונים. הוא מואשם באונס ובמעשי סדום נוספים בנובמבר האחרון בחיילת אחרת, שהתלוננה אחרי ששמעה על המקרה הראשון

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

כתב אישום הוגש היום (רביעי) לבית הדין הצבאי ביפו נגד טוראי דין טויל בגין האונס בבסיס חיל האוויר בחצרים. טויל הוא הנאשם המרכזי בפרשה, שבמסגרתה הוגשו שלושה כתבי אישום נגד שלושה חיילים נוספים. טויל נאשם באונס, במעשי סדום, במעשים מגונים, בפגיעה בפרטיות, בהשמדת ראיה, בהדחה בחקירה ובשיבוש מהלכי משפט.

לפי כתב האישום, טויל אנס באפריל חיילת וביצע בה מעשה סדום. במקביל הוא נאשם כי הציע לשלושת החיילים האחרים לצפות באקט המיני. כמו כן, טויל נאשם בשותפות מלאה באונס ובמעשה סדום שביצע רב"ט י' מיד לאחר האירוע הראשון. נוסף על כך, טוראי טויל נאשם באונס ובמעשי סדום בחיילת אחרת בבסיס בנובמבר 2014. החיילת התלוננה על המקרה רק לאחרונה, לאחר שנודע לה על החשדות המקוריים נגד טויל.

כתב האישום שהוגש היום אף כולל חייל חמישי. הוא נאשם בכך ששיבש את הליכי החקירה שנוהלה נגד טוראי טויל סביב מעשה האונס בנובמבר.

עוד בנושא:
"החיילים צילמו את האונס הקבוצתי בחדר ובשירותים בבסיס"
פרשת האונס בבסיס: אחד החיילים חשוד שאנס חיילת נוספת
הוארך מעצר החיילים החשודים באונס: "נאספו ראיות נוספות"

חשד: ארבעה חיילים אנסו חיילת. אבי כהן
אחד הנאשמים הנוספים בפרשה בבית המשפט, בשבוע שעבר/אבי כהן

על פי כתב האישום, טויל אמר לחיילת כי אחד הנאשמים הנוספים מעוניין בה, והאחרונה פגשה את הנאשם באחד החדרים בבסיס. בפגישה הוא הציע לה הצעות בעלות אופי מיני, אולם היא אמרה לו כי היא אינה מעוניינת. בשלב זה, על פי כתב האישום, הגיעו למקום טויל ושני הנאשמים הנוספים. אחד מהם ניסה ללטף אותה בכתפה, אולם היא דחתה אותו.

לאחר מכן, מתואר בכתב האישום כי השלושה יצאו מהחדר, ורק טויל נותר בו ונעל את הדלת. אז הוא אנס אותה לכאורה וביקש מהשלושה להתבונן בו מבצע בה את המעשה האכזרי, בעודה נותרת קפואה ובוכה. לאחר שטויל אנס אותה, כתב האישום מתאר כי אחד הנאשמים נכנס לחדר, לקח את החיילת בכוח לחדר השירותים וביצע בה מעשה סדום. על פי כתב האישום, באותה עת צילם טויל את המתרחש כשנאשם אחר עומד לצדו וצופה. בשלב מאוחר יותר מחקו טויל והנאשם בביצוע מעשה סדום את התיעוד ממכשיר הטלפון.

לאחר האירוע ולאחר תחילת החקירה, שוחחו טויל והנאשמים על מנת לתאם עדויות. לפי כתב האישום, טויל ביקש מהנאשם שצפה בו מצלם את מעשה הסדום לשקר בחקירה, והאחרון נענה לבקשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully