וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה הטובה בעולם? האיש שמקבל כסף כדי לעשן קנאביס

יש לכם את כל הסיבות בעולם לקנא בג'ייק בראון: לפרנסתו, הוא כותב טור ביקורת על סוגי קנאביס רפואי - מה ש"מאלץ" אותו לצרוך סמים על בסיס שבועי - ועוד לקבל כסף על זה

העבודה הטובה בעולם: ג'ייק בראון הוא מבקר קנאביס. metro.co.uk, צילום מסך
נראה מסטול. ג'ייק בראון השיג את העבודה השווה ביותר בעולם/צילום מסך, metro.co.uk

אנחנו אולי לא נהיה מוכנים להודות בזה - אבל ג'ייק בראון בן ה-32 הוא כל מה שאנחנו רוצים להיות עכשיו. לבחור הזה יש את את העבודה השווה ביותר בעולם: הוא כותב טור ביקורת שבועי לעיתון "דנוור פוסט" על זני הקנאביס הרפואי הטובים ביותר בארה"ב. זאת אומרת, משלמים לו כדי שישב בבית ויעשן סמים. אוקיי, עם מי אנחנו צריכים לשכב כדי לקבל את התפקיד הזה?

במסגרת תפקידו, בראון מבקר בחנויות בהם מוכרים קנאביס רפואי, מתנסה בזנים חזקים של גראס שלאחרונה הפכו לחוקיים בארה"ב וכותב עליהם אחר כך כאילו הוא מבקר יין יוקרתי.

חנות למכירה חוקית של המריחואנה. דנבר, קולורדו, 1 בינואר 2014. AP
תביא לי שניים מזה/AP

בראון מודה שאת הביקורת שלו הוא כותב רק אחרי שהשפעת הסם חולפת, "בכל שבוע אני הולך לחנות אחרת ומנסה משהו אחר. אני כותב על זני הקנאביס המותרים לשימוש על פי חוק - על צורתם, הריח והטעם שלהם", הוא מספר לוושינגטון פוסט, "זה קצת דומה לביקורת שמעבירים על יין איכותי, רק שכאן אני מדבר גם על ההשפעה של זה. אני חושב שזה חיוני, במיוחד כשיש כל כך הרבה מודעות לנושא הזה בימינו".

"חסר כאן טעם שוקולדי", כותב בראון בטור שלו, "זה יותר כמו קפה מעופש של סטארבקס שהרמת מהרצפה. זה כמו עץ חג מולד שהוציאו ממנו את כל הקישוטים". אוקיי... אתה בטוח שהשפעת הסם חלפה?

עוד באותו נושא

היוש: נפתחה רשת מלונות המריחואנה הראשונה בעולם

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully