וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפילה ללא מאמץ: מסגד על גלגלים יפעל ברחובות מוסקבה

שירות חדש בבירת רוסיה ייאפשר למוסלמים שאינם יכולים להגיע למסגד, להתפלל בתוך קרוואן מיוחד שייסע ברחובות העיר. השירות יינתן בחינם ויגיע עד לבית הלקוח לאחר הרשמה קצרה באתר המיזם

מסגד על גלגלים שייסע ברחובות מוסקבה. boomstarter.ru, אתר רשמי
חדר היטהרות ולידו חדר התפילה/אתר רשמי, boomstarter.ru

שני מיליון מוסלמים גרים במוסקבה, בירת רוסיה, אך לרשותם עומדים ארבעה מסגדים גדולים בלבד. ייתכן והבעיה תיפתר בקרוב באמצעות מיזם חדש שצפוי לצאת אל הפועל בסוף החודש – מסגד על גלגלים. היוזמה החלה לפני שלושה חודשים על ידי מוסלמים במוסקבה שהחלו לאסוף כסף ברשת לטובת הפרויקט. "הקצב של העיר והתפוסה הקטנה במסגדים לא מאפשרת למוסלמי אמיתי להתפלל כמו שצריך", הסביר יוזם הרעיון, אייראט קאסימוב.

במסגד הנייד, קרוואן אשר ייסע ברחובות העיר, ישנו חדר נפרד להיטהרות וחדר תפילות קטן שיכול להכיל עד שבעה אנשים. כדי להתפלל במסגד כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט הרשמי של הפרויקט, לרשום בקשה, והמסגד יגיע עד לבית הלקוח – ובחינם.

עוד כתבות מהעולם:
כך ניצל דאעש את מזג האוויר בדרכו לכיבוש העיר האסטרטגית בעיראק
בעקבות הפיגוע: המאייר הראשי של "שארלי הבדו" עוזב את העיתון
אישה נוהגת ברכב? "הילד לא יתקבל למוסדות החינוך"

מסגד על גלגלים שייסע ברחובות מוסקבה. boomstarter.ru, אתר רשמי
חדר התפילה בקרוואן המיוחד/אתר רשמי, boomstarter.ru

יזם הפרויקט אמר כי הקבוצה מתכננת עוד שבעה מסגדים ניידים אשר יוצבו בסמוך למרכזי עסקים, ויגיעו לבתיהם של לקוחות שאין ביכולתם להגיע אליהם. היזמים מתכננים להרוויח מהפרויקט באמצעות מכונות ממכר המוצבות בתוך הקרוואן, ובו ניתן יהיה לקנות חטיפים וקפה לפני או אחרי התפילה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully