וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר החשוד בתקיפת הקצין הדתי במאה שערים הוארך ביומיים

19.5.2015 / 16:55

בית משפט השלום בירושלים האריך עד ליום חמישי את מעצרו של חשוד בתקיפת א', מפקד מחלקה דתי בגדוד החרדי בגבעתי שהגיע לבקר לפני כחודש את חייליו בשכונה. פרטיו אסורים לפרסום עד לדיון בנושא מחר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי רכבו של הקצין אחרי שנפגע מאבנים במאה שערים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) ביומיים את מעצרו של אחד החשודים בתקיפת קצין דתי בשכונת מאה שערים בעיר לפני כחודש. כמו כן, בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על פרטיו של החשוד עד מחר, אז יתקיים דיון בנושא.

המקרה אירע כשא', מפקד מחלקה דתי בגדוד החרדי בגבעתי, הגיע לבקר שניים מחייליו בשכונה. לאחר כשיצא מביתו של אחד החיילים, חרדים קיצוניים השליכו אבנים, ביצים וחפצים נוספים לעברו ובמהלך ניסיונו להימלט מהאזור, רכבו הותקף שוב באבנים גדולות שגרמו לכך שהשמשה נופצה. א' הצליח להימלט מהאזור והגיש תלונה למשטרה בתחנת מגרש הרוסים בירושלים.

יומיים לאחר שהותקף, חייליו של הקצין שלחו לו מכתב תמיכה. במכתב הביעו החיילים, חברי הגדוד, שאט נפש מהמקרה, ואף "התנצלות". "ביום שישי, כשנודע לכולנו על הסיפור המזוויע והמחריד שאירע לך, כולנו הזדעזענו עמוקות", נכתב במכתב שעליו חתמו כ-30 חיילים. "עוד בטרם נודע לנו שמדובר במפקד המחלקה שלנו, עצם האירוע עורר בנו בחילה וסלידה מאותו קומץ משוגעים. הציבור החרדי רובו ככולו, גם אלה שלא מסכימים עם 'גזירת הגיוס', אינו מזדהה ואינו רוצה לראות מעשים כגון אלה בתוך מחנהו. אנו חשים בושה על מה שקרה, אך יחד עם זאת גאווה עצומה להיות חלק מצבא ההגנה לישראל, לשרת בחטיבת גבעתי ולהיות חלק מפלוגת תומר".

לקריאה נוספת בנושא
חיילי הקצין הדתי שהותקף במכתב תמיכה: "אירוע מעורר בחילה"
דעה: הפושעים שתקפו את הבן שלי הם לא חרדים
קצין דתי ביקר את חייליו במאה שערים - והותקף באבנים וביצים

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully