וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילי הקצין הדתי שהותקף במכתב תמיכה: "אירוע מעורר בחילה"

27.4.2015 / 0:15

חייליו של מפקד המחלקה שהותקף שלשום במאה שערים כשביקר שניים מפקודיו, שלחו לו מכתב תמיכה והביעו שאט נפש מהמעשה. "האירוע עורר בנו בחילה וסלידה מאותו קומץ משוגעים. אנו רוצים להביע בשם הרוב השפוי את התנצלותנו למפקד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתב התמיכה ששלחו חייליו של הקצין/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומיים לאחר שהותקף בידי חרדים קיצונים בשכונת מאה שערים בירושלים, חייליו של הקצין הדתי שלעברו הושלכו אבנים וביצים שלחו לו מכתב תמיכה. במכתב מביעים החיילים, חברי הגדוד החרדי הלוחם בחטיבת גבעתי, שאט נפש מהמקרה, ואף "התנצלות". א', מפקד מחלקה בגדוד, הותקף בעת שביקר שניים מחייליו המתגוררים בשכונה.

"ביום שישי, כשנודע לכולנו על הסיפור המזוויע והמחריד שאירע לך, כולנו הזדעזענו עמוקות", נכתב במכתב שעליו חתומים כ-30 חיילים. "עוד בטרם נודע לנו שמדובר במפקד המחלקה שלנו, עצם האירוע עורר בנו בחילה וסלידה מאותו קומץ משוגעים.

"הציבור החרדי רובו ככולו, גם אלה שלא מסכימים עם 'גזירת הגיוס', אינו מזדהה ואינו רוצה לראות מעשים כגון אלה בתוך מחנהו. אנו חשים בושה על מה שקרה, אך יחד עם זאת גאווה עצומה להיות חלק מצבא ההגנה לישראל, לשרת בחטיבת גבעתי ולהיות חלק מפלוגת תומר".

עוד בוואלה! NEWS:
גלאון נגד בנט: "אסור לתת את תיק החינוך למנהיג הלאומנות"
מסלול הנחיתה בנפאל נפגע: משלחת הסיוע של צה"ל מתעכבת
יעלון: "לא נאפשר משלוחי נשק איכותי לחיזבאללה"

"אנו יכולים להבטיח כולנו שניקח את המקרה הזה כמקפצה וכשטר הוכחה לציבור החרדי ולעם ישראל כולו שאפשר גם אחרת, שהרוב הוא שפוי ושהקומץ לעולם לא יכריע אותנו.

אנו רוצים להביע בשם הרוב השפוי את התנצלותנו למפקד, ולקוות שדווקא מתוך המקרה הזה נצמח כפלוגה לוחמת אחת מגובשת, מנצחת ומצליחה. ושאט אט, ככל שנתקדם יותר, גם אותו פלג קיצוני יבין את טעותו ויביע חרטה על מעשיו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכבו של הקצין שהותקף שלשום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"צה"ל רואה בחומרה כל ניסיון לפגיעה במפקדיו ובחייליו"

א' הותקף ביום שישי כשהגיע לבקר שניים מחייליו בשכונת מאה שערים. חרדים קיצונים השליכו, כאמור, אבנים, ביצים וחפצים נוספים לעברו כשיצא מביתו של אחד החיילים. במהלך ניסיונו להימלט מהאזור, כלי רכבו הותקף שוב באבנים גדולות שגרמו לכך ששמשת רכבו נופצה. א' הצליח להימלט מהאזור והגיש תלונה למשטרה בתחנת מגרש הרוסים בירושלים.

"זרקו עליו ביצים, אבנים וכל מה שהיה להם נגיש", סיפרה אמו לוואלה! NEWS. "כשהוא הגיע לרכב, ניסו לשלוף אותו משם ולבצע בו לינץ'. הם המשיכו לזרוק אבנים לעבר הרכב, והשמשה האחורית נופצה לחלוטין. בנס הוא יצא מזה ללא פגע. הוא אמר לי אחר כך שלא כואב לו הגוף, אלא כואב לו הלב שיהודים רדפו אחריו בניסיון לפגוע בו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת האבנים שניפצו את שמשת כלי הרכב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצה"ל נמסר: "צה"ל קולט לשורותיו בשנים האחרונות אלפי מתגייסים חרדים לתפקידים משמעותיים בכלל יחידות הצבא. צה"ל רואה בחומרה, מוקיע ומגנה כל ניסיון לפגיעה במפקדיו וחייליו, העושים לילות כימים בהגנה על ביטחון המדינה ואזרחיה".

(עדכון ראשון: 22:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully