וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הכלבה שהצליחה להגשים את כל משאלותיה לפני מותה

18.5.2015 / 9:08

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

הרפורמה למניעת הדלפות בבחינות הבגרות תיושם היום לראשונה בבחינות הבגרות בצרפתית, אמהרית וערבית לדוברי עברית. זאת, לאחר שפורום ועדי ההורים היישוביים החליט להשהות את השיבושים בלימודים שתוכננו להמשך השבוע.

המשבר בכיל: היום יימשכו הדיונים בין ההסתדרות לדירקטוריון החברה. אמש התכנסו הצדדים לפגישה שנועדה להביא להסכמות בנוגע לצמצום פיטורי העובדים ולהפסקת השביתה במפעלים, אולם לא הגיעו להסכמות.

נציב כבאות ראשי, רב-טפסר שחר איילון, הודיע אתמול כי תיאסר הדלקת מדורות היום באזור רמת הגולן, הגליל וירושלים, זאת בשל השרב הכבד שצפוי לפקוד את המדינה בימים הקרובים.

לפני כשלושה חודשים אבחנו וטרינרים את קוקו, כלבת רוטוויילר, כחולה בסרטן. הם נתנו לה שישה שבועות בלבד לחיות. הבעלים של קוקו החליטו למלא עבורה רשימת משאלות אחרונות לפני מותה. בין היתר, כללה הרשימה ריצה בחוף הים, ארוחה במקדונלדס, שחייה בבריכה ונסיעה ברכב עם גג נפתח. בתחילת החודש, שבוע לאחר שהשלימה את המשימות שלה, הלכה קוקו לעולמה.

תחזית מזג האוויר: היום שרבי בכל אזורי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully