וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן לבאות: אחרי שבוע קריר - שרב יורגש בכל רחבי הארץ

השבוע צפויות הטמפרטורות לטפס בשל גל שרבי שיפקוד את רוב האזורים בארץ ויחל במרכזה ובהרים. עם זאת, עדיין לא מדובר בקיץ אלא בחלק מעונת המעבר. רק ביום חמישי צפוי השרב להישבר

רוחצים בחופי תל אביב בשרב החורפי. ראובן קסטרו
אפשר לחזור לים/ראובן קסטרו

לאחר שבוע קריר, הימים הקרובים יביאו עמם שרב שיחל בעיקר בהרים ובמרכז, ובהמשך השבוע יתפשט לכל הארץ. עם זאת, עדיין לא מדובר בעונת הקיץ, אלא בהתחממות שמקורה בעונת המעבר ובמהלכה אוויר חם שוקע מהשכבות העליונות. לדברי נחום יודוביץ', חזאי השירות המטאורולוגי, צפויים לפקוד אותנו עוד ימים קרירים יותר או פחות עד שתגיע המערכת הקיצית באמת בסוף חודש יוני.

הלילה צפוי להיות בהיר ברובו, ולפנות בוקר ייתכנו מגבלות ראות במישור בחוף ובצפון מערב הנגב. מחר יוסיף להיות שרבי בעיקר בהרים ובפנים הארץ, ויהיה חם מהרגיל במישור החוף. בירושלים הטמפרטורות צפויות לעמוד על 31 מעלות ו-10% לחות בלבד. בתל אביב, לעומת זאת, צפויות הטמפרטורות לעמוד על 30 מעלות עם 55% לחות. בבאר שבע הטמפרטורות יעמדו על 30 מעלות כך גם באזור צפת.

רוחצים בחופי תל אביב בשרב החורפי. ראובן קסטרו
ביום שני - 34 מעלות בתל אביב/ראובן קסטרו

ביום שני יוסיף להתחמם ובירושלים הטמפרטורות יעלו לכ-25 מעלות. בתל אביב הטמפרטורות יטפסו ל-34 מעלות, כמו גם בצפת, ובבאר שבע צפויות 40 מעלות. ביום שלישי תחול ירידה מועטה מאוד בטמפרטורות, אך עדיין יהיה חם מהרגיל בעונה. בירושלים הטמפרטורות יישארו גבוהות, עם כ-35 מעלות. בתל אביב הטמפרטורות ירדו ל-31 מעלות, בצפת לא צפוי שינוי ובבאר שבע הן יהיו מעט נמוכות מ-40 מעלות.

ביום רביעי תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות ברחבי הארץ, אך עדין יהיה חם מהרגיל בעונה בהרים ובמרכז הארץ. רק ביום חמישי יישבר השרב והטמפרטורות ישובו להיות ממוצעות בעונה ואולי אף נמוכות מהממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully