וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: ילדה בת שש ניצחה את אלוף נורבגיה בשחמט

14.5.2015 / 12:40

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

תחקיר אירוע חדירת המחבלים לחוף זיקים במהלך מבצע "צוק איתן", חושף כי התצפיתניות בשטח לא הבחינו במחבלים במשך יותר מ-20 דקות, גם כאשר השניים הראשונים עלו לחוף. "הם היו יכולים לחדור לעומק השטח", אמר גורם צבאי. הכתבה המלאה - במגזין סוף השבוע של וואלה! NEWS.

ראש הממשלה ממשיך בסבב השיחות עם חברי סיעתו. ישראל כץ מונה שוב לשר התחבורה ויקבל לידיו גם את תיק המודיעין. מירי רגב דרשה את משרד הרווחה, אך עדיין לא הגיעה להסכמות עם ראש הממשלה, וגם גלעד ארדן טרם קיבל מינוי. ההשבעה צפויה להיערך הערב.

הפרקליטות תגיש היום כתבי אישום נגד עו"ד רונאל פישר ונגד קצין המשטרה לשעבר, ערן מלכה. השניים חשודים בקבלת שוחד, תיווך לשוחד ושיבוש הליכי משפט.

שחקן השחמט סימן אגדסטין, אלוף נורבגיה בשחמט שבע פעמים, ודאי לא חשב שהוא יגיע ליום בו הוא ינוצח על ידי ילדה בת שש. אבל זה בדיוק מה שקרה השבוע, כאשר במהלך טורניר סימולטני בו שיחק אגדסטין נגד תשע ילדות במחנה אימונים, ניצחה אותו ליקה מרלוט הלייסן הצעירה. למרות ההפסד, אגדסטין החמיא לשחקנית הצעירה וניבא לה עתיד מזהיר.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה במידות החום, וצפוי לרדת גשם מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully