וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושל ניו ג'רזי בזבז 300 אלף דולר - על אוכל ועל אלכוהול

לטענת ארגון העוקב אחרי הוצאות השלטון, כריס כריסטי הרפובליקני, שעשוי להתמודד על נשיאות ארה"ב, הוציא יותר מ-80 אלף דולר על הפעלת זיכיון באיצטדיון פוטבול. דוברו: ההוצאות היו חלק מהעבודה

מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי, מרץ 2015. AP
מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי/AP

מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי בזבז 300 אלף דולר על רכישת מזון, אלכוהול וקינוחים במהלך חמש שנות כהונתו – כך טען היום (שני) ארגון במדינה העוקב אחרי הוצאות השלטון. זאת מתוך 360 אלף דולרים שהוקצו באותה תקופה לכריסטי הרפובליקני, שעשוי להתמודד בבחירות המקדימות של המפלגה לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית בעוד כשנה וחצי.

לדברי הארגון, כריסטי הוציא גם יותר מ-82 אלף דולר על
הפעלת זיכיון באצטדיון הפוטבול במדינה. הסכום הוחזר אחר כך לקופת המדינה על ידי הרפובליקנים כדי להימנע מהאשמות של שימוש בלתי-הולם בכספי ציבור. דובר מטעמו של כריטסי הגן על ההוצאות והסביר כי הן היו למטרות עבודה ולמטרות עסקיות.

זאת לא הפעם הראשונה שבה הוצאותיו של כריסטי מתפרסמות וזוכות לביקורת נוקבת. בחודש פברואר השנה דיווח הניו יורק טיימס על חיבתו של מושל ני ג'רזי למטוסים פרטיים ולקרבה לידוענים. מוקדם יותר השנה דיווחו ארגונים העוקבים אחרי טוהר השלטון על מסעו היקר של כריסי לדאלאס, שם צפה במשחק של קבוצת הפוטבול המקומית במימונו של הבעלים ג'רי ג'ונס.

לקריאה נוספת
כריסטי ממשיך להסתבך: ידע על סקנדל הגשר בזמן אמת
הסקנדל שמאיים להפיל את הכוכב הרפובליקני העולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully